SilverBack Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Når jeg prøver å brenne med min Sony brenner kommer denne meldingen opp. IDE/SCSI command aborted og litt etterpå kommer ugyldig skrivetilstand jeg bruker nero burning rom v5.5 jeg har prøvd å oppdatere nero og byttet IDE kabel, men det vil ikke fungere. Hva kan være feil?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har du prøvd med annen sw enn Nero? Lenke til kommentar
zarion Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det som faktisk kan være feil som jeg har erfart selv, er at du må ha administrative rettigheter for å kunne brenne cd'r med nero, merkelig men sant. Prøv det, om du da ikke allerede er administrator Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det som faktisk kan være feil som jeg har erfart selv, er at du må ha administrative rettigheter for å kunne brenne cd'r med nero, merkelig men sant. Prøv det, om du da ikke allerede er administrator Ja, har hørt om det. Ville sagt selv at det er en "bevist" bug. Ingen andre brenneprogram som har noe lignende greier ? Lenke til kommentar
cpy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 prøv og brenne med et annet program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå