Ægir Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvordan ser tannråte ut i begynnelsen? Jeg finner bilder an brungule prikker, som etterhvert skal bli større. Men jeg har en slags svak gråfarge på et større felt, som jeg ikke finner ut av. Det er åpent på fortann, så et sted hvor det er enkelt å rengjøre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Som flekker. Gå til tannlegen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Tenner som dør blir vel grå? Lenke til kommentar
Ægir Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Tenner som dør blir vel grå? Det er mitt inntrykk og, men dette er bare 1/3 av én tann... ser at det er mange former for misfarging, ikke bare den typiske gule fargen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Gå til tannlegen, sikkert på tide med årlig kontroll Lenke til kommentar
Ægir Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Gå til tannlegen, sikkert på tide med årlig kontroll Ja, har time neste uke. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå