Axefjord Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet du hvorfor du ikke liker noen spill lengre? Det er det klassiske problemet man ser når man får for mye av en ting. Man blir lei av det, og det er ikke noe artig å skaffe noe nytt. Det stemmer ganske bra det uttrykket "Money can't buy happiness". ..... Det er det samme med overflod av spill. Man gidder ikke sette seg inn i noenting, bare laster ned, brenner ut, tester, og kaster. Det blir ikke lengre spennende å prøve et nytt spill, bare rutine, og da er hele moroa borte, og man kjeder seg. ..... Er det klassiske rikmannsproblemet med overflod. Man blir "jaded" på godt norsk. Enig Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mye rett i det, bitex. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ut i fra den lista der kan jeg se at du har skrevet bra på 3 spill. I topic står det kun ett. Bare en liten tanke. Men min stemme går til Blitzkrieg. Hvis du ikke liker det så foreslår jeg at du finner deg en annen hobby. Ja jeg mente i 1 bra spill i singleplay. Angående Blitzkrieg, sikker på at noen andre enn deg har hørt om spillet? Søkte hos gamespot fant ingen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Angående Blitzkrieg, sikker på at noen andre enn deg har hørt om spillet? Søkte hos gamespot fant ingen. 1. Gamespot er dårlig. 2. Bruk tothegame eller gamerankings for å finne flere anmeldelser av et spill. 3. Omtrent alle som liker strategi har hørt om Blitzkrieg. Noen linker: http://www.tothegame.com/game.asp?id=644 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/533799.asp http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=556 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Starwars KotOR bra NFSU møkk CnC Generals + Zero hour møkk Desert storm 2 vet ikke CS 1.6 thamøkk AAO 2 SF møkk Silent Hill 2 + 3 møkk Lock on Air combat. møkk GTA Vice City steinbra i MP, SP møkk Starcraft 3 + Frozen Throne møkk Max Payne 2 + 1 ok Call of duty møkk Raven Shield møkk Battle field 1942 bra i MP med lowping Halo møkk (litt bra på xbox coop) MS Flight Simulator 2004 + 2002 bra Rise of nations møkk Age of Mythology ok Soldier Of Fortune møkk Unreal Tournament møkk Worms 3D møkk Warcraft II BNE møkk Tony Hawks Pro Skater 4 møkk X2 The Threat vet ikke (møkk?) Deus X vet ikke thats it Tribes 2 & AA = meget bra Tribes 3 & HL2 = gleder meg, men kommer det noengang? nei, du er ikke kravstor. edit_ smak/behag jeg gleder meg også til morrowind blir en mulighet (med R420 @ 75/100fps) Endret 7. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ut i fra den lista der kan jeg se at du har skrevet bra på 3 spill. I topic står det kun ett. Bare en liten tanke. Men min stemme går til Blitzkrieg. Hvis du ikke liker det så foreslår jeg at du finner deg en annen hobby. Blitzkrieg var et treigt spill...... Pleier å være en tålmodig strategispiller, men et sted går min grense og...... Smak av behag da, men d er sant...... Av alle de spillene er det minst 7-8 knallbra, så skaff deg en annen hobby... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Skaff deg en konsoll da man! Og prøv Morrowind! Eller er du en sånn som liker hjerne død action? ser ut som det utifra lista... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Haha fikk meg en god latter av genesis sin liste Ville rangert alle spillene der som bra til middelmådig utenom: CS 1.6 thamøkk <--- enig Halo møkk (litt bra på xbox coop) <--- enig Også til det meget gode spillet ditt... Tribes 2 & AA = meget bra <--- møkkaspill Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvorfor kjøper dere spill dere syntes er møkk? for meg er det fremdeles kun Wolf:ET som teller. men har ikke tid til å spille så ofte. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Til trådstarter: Ja du er kresen. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Squy - Hvordan skal spillene du liker være da? Kan kanskje klare å grave fram no. Lula 3D kommer jo snart Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da må jeg være usedvanlig tolerant. Skal innrømme at jeg ikke har prøvd en sjettedel av det du har på lista, men er svært sjelden misfornøyd med spilla jeg kjøper. Og når det gjelder SOF2 så har dette spillet gitt meg veldig mange timer med god underholdning. Fatter ikke hvorfor dette blir karakterisert som møkk (av alle) !? Dersom man leser tester så skjønner man jo hva man betaler for her. Jeg fikk nøyaktig hva jeg forventet, og kan ikke skjønne at noen kan ha misforstått dette. Likte også MOHAA. Et glimrende spill! Jeg liker derimot ikke rollespill. Men synes jeg dem er dårlige? Niks....fordi jeg kjøper dem ikke........! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Niskivara:Jeg snakker om PC spill ikke andre konsoll spill. Selvsagt har jeg spilt endel bra Playstation spill også. Faktisk Playstation spill har en større bra prosent synes jeg. Kan nevne kvalitet konsoll spill som: Final fantasy 7 +8 Alle Resident Evil Metal Gear 1 + 2 Tekken 3 Soul Calibur 1 + 2 Dead or alive 2 + 3 Kanskje du bør skaffe deg en Ps2 eller en Gamecube da. Altså, siden du tydeligvis er lei av PC-spill og synes konsoll spill har høyere kvalitet, så høres det så dumt ut å skaffe seg en konsoll. Kan også nevne at det faktisk finnes en god del shareware og freeware spill som er morsomme på PC-en. Også verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tony Hawks Pro Skater 4 elendigX2 The Threat møkk Deus X værre enn møkk. (hvis du tenker på toa) Hvis du tenker på toa? Tenker du på meg? Så søtt! Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tenker mest på Warcraft 3 når jeg skriver dette: Dere må da sette dere inn i spilla før dere sier noe om dem! INGEN kan si at Warcraft serien er dårli, dere må bare sette dere inn i spilla! Dette gjelder nesten alle spill! Til og med Tony Hawk ble bra når jeg hadde spilt det en stund Man må bare ta seg tid til å sette seg inn i spill! kjøp et og et spill av gangen! Blizzard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå