Torstein Norum Bugge Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Siste tilskudd i Huaweis P10-familie har fått et skikkelig designløft.TEST: Huawei P10 Lite Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg har P 10 nu. En grei tlf. men den bruker veldig mye strøm. Må lade tlf veldig ofte, selv om den står i standby. Hadde en Sony Z5 før som hadde mye bedre batteri levetid, er som natt og dag der. Noen andre som har erfart det samme som meg? Takk! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Skulle jeg hatt en ny telefon i denne prisklassen i dag, ville jeg nok valgt P10 Lite. Det er så griselekkert design i den prisklassen.. Motorola Moto G5+ er nok en objektivt sett ørlite grann bedre telefon, men mangler premium-følelsen du får her. Lenke til kommentar
Steinar Jakobsen Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg vil slå et slag for Xiaomi Redmi Pro. Den er absolutt sammenlignbar - ikke minst på pris. Se her: http://stjakobs.blogspot.se/2017/02/hvor-mye-skal-du-bl-om-du-vil-investere.html Lenke til kommentar
Hans Chr. Himberg Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Håpløs telefon, blåtann virker ikke mot noen av Garmin sine produktet. Det er andre feil på blåtann også. Styr unna. Lenke til kommentar
-6ZVLWVAY Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg fikk denne som en lånetelefon, og ja blåtann er ikke pålitelig, og lydkvaliteten på hodetelefonutgangen er forferdelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg