Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man om man har vært utro i fylla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla?

Det er bare én ting å gjøre. Du må innrømme først for deg selv at du tok disse valgene, og at du ikke er klar for noe fast forhold over lengre tid. Deretter må du være ærlig med den du er sammen med. Da kan du gå videre i livet vitende om at du har vært ærlig. I ditt neste forhold vil du føle deg sterkere, at du er en mer ærlig person, lærdommen stikker dypere. Hvis du holder dette inne, så har du to ganske store problemer:

1) Du må leve kanskje resten av livet med denne hemmeligheten, som du må holde fra den du skal være glad i, som blir en konstant last på psyken. Dét er først og fremst urettferdig mot deg selv.

2) Den du var utro med er klar over situasjonen, og du vet aldri når dette kan spille ut til andre mennesker, og kanskje partneren din finner ut av det. For hver dag som går, blir fallhøyden større. Det er derfor best å prate ut om det først som sist.

Det er heller ikke sikkert at hun -kommer til- å gå fra deg. Du må være ærlig, og la ting skje som det gjør. Hvis du fremdeles ønsker å være sammen med personen, så må du jo si det, og love endring. Alkoholslutt, eller i det minste sterk reduksjon, eller at kun dere to drikker sammen, og henger sammen dit dere drar.

Endret av Taurean
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt at folk får "blackout", men allikevel klarer å ha seg i senga med noen andre. De gangene jeg har fått blackout har jeg enten våknet opp på nærmeste sykehus eller blitt liggende bevisstløs i et badekar. 

De der historiene kjøper jeg ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt at folk får "blackout", men allikevel klarer å ha seg i senga med noen andre. De gangene jeg har fått blackout har jeg enten våknet opp på nærmeste sykehus eller blitt liggende bevisstløs i et badekar.

Jeg kan få blackout av relativt små mengder alkohol der jeg er fullt fungerende i "gjerningsøyeblikket".

Jeg har flere ganger i ungdommen kjeftet på venner for at de tar meg med til byen når jeg åpenbart har vært så full at jeg har svarte hull dagen derpå men det skal visst ikke synes på meg at jeg er overstadig beruset. Jeg har heller ikke problemer med å ha sex uansett promille. Jeg kan komme til det punktet hvor jeg ikke klarer å få utløsning men jeg har ikke problemer med ereksjonen i fylla.

Det skiller vel bare om man er en "bad drunk" eller ikke :p

Lenke til kommentar

Dette lurer jeg også på. Har jeg lukta på øl så kan jeg glemme alt om å få den til å stå - og blackouts får jeg aldri, samme hvor mye jeg drikker.

Anonymous poster hash: fdc4f...619

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...