Gunnar Fagerli Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 "Kystens landstevne", serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Interessante locations og interessante bilder. Har vært der noen ganger, og alltid "nye motiver" å finne.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Interessante locations og interessante bilder. Har vært der noen ganger, og alltid "nye motiver" å finne.. Takk Svein! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Billede 1 ligner jo næsten båd kaos :-) fine billeder herligt at kikke med vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Billede 1 ligner jo næsten båd kaos :-) fine billeder herligt at kikke med vh Suss Enig at det ble litt kaos i bilde 1, men viktig at litt av Mellemverftet ble med fra Kristiansund, min hjemby. Takk for hyggelig kommentar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Org.: - For meg litt mer enn et knips, jeg synes dette er en god dokumentasjon. Dessuten bidrar koloritten til et snev av følelsen "de gode, gamle dager" ... Fint! Mvh, -bj. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Org.: - For meg litt mer enn et knips, jeg synes dette er en god dokumentasjon. Dessuten bidrar koloritten til et snev av følelsen "de gode, gamle dager" ... Fint! Mvh, -bj. Takk Olav Bjarte! Er litt opptatt av å markedsføre hjembyen både med denne serien og den årlige fotofestivalen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg