Espen Jansen Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Se den nye traileren fra Middle-earth: Shadow of War.Kjempeedderkoppen fra Ringenes Herre er ikke helt som du husker henne Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Det første spillet var bra, og det andre ser forsåvdit greit ut, men for min del, som er en stor Tolkien-nerd, er det voldsomt ødeleggende for spillet at det tar seg så store friheter med den etablerte verdenen. 3 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Det første spillet overrasket på alle positive måter. Jeg er usikker på om de klarer å produsere en like god oppfølger, men det er definitivt verd å finne ut av Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Blir sikkert et bra spill, men jeg syns de kunne droppet LOTR-navnet.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Shelob er ikke en kjempe edderkopp men en dverg mega edderkopp. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg tror ikke Shelob ville kunne være i stand til å transformere seg, selv om hennes mor kunne beskrives som en humanoid skikkelse. Friheter i spill bør helst ikke berøre velkjente konsepter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå