TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) http://kreativeideer.com/far-emma-10-ar-se-oppfinnelse Hva med de som er høyrehendte som liker å holde i stekepannen mens man snur maten!! De vil slite å bruke stekepannen. :hmm: Enda godt at den er designet for venstrehendte. Som jeg er. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Den er designet for høyrehendte. En høyrehendt har finmotorikken i høyrehånda, som brukes til å skrive og vende mat i stekepanna. Venstre brukes til grovmotorikk, som støtte og holde. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Dette virker som ei teit stekepanne som lekker i den ene siden. Det er veldig viktig med ei slik panne siden alle støpte stekespader kompenserer for vinkelen til pannene. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Barn burde ikke spise egg. Det er som å røyke sigaretter. Ser liksom ikke for meg at andre barneleker og greier har sigarettlightere eller holdere. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 @ Dragen: Som høyrehendt bruker jeg høyre hånd til å snu maten og venstre til å holde panna og evt. snu den på høykant. Jeg vet ikke om andre høyrehendte gjør ting annerledes, men personlig kan jeg ikke se hvordan dette er en panne for høyrehendte. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 @ Dragen: Som høyrehendt bruker jeg høyre hånd til å snu maten og venstre til å holde panna og evt. snu den på høykant. Jeg vet ikke om andre høyrehendte gjør ting annerledes, men personlig kan jeg ikke se hvordan dette er en panne for høyrehendte. Pannen på det ene bildet har det lange håndtaket på motsatt side i forhold til de andre bildene. I videoen ser vi at det er en "høyrehendt" panne. Men kanskje håndtakene er avtakbare og kan snus også? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hva med å kjøpe en panne med lave kanter? En av mine panner har like lav kant som laveste punktet på denne pannen og små barn som ikke klarer å løfte en panne skal ikke håndtere varme panner 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Den er designet for høyrehendte. En høyrehendt har finmotorikken i høyrehånda, som brukes til å skrive og vende mat i stekepanna. Venstre brukes til grovmotorikk, som støtte og holde. Du tror ikke bare at hjernehalvdelene til en venstrehendt er byttet om på da, slik at de har like god finmotorikk bare på motsatt side av de høyrehendte? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Pannen på det ene bildet har det lange håndtaket på motsatt side i forhold til de andre bildene. I videoen ser vi at det er en "høyrehendt" panne. Men kanskje håndtakene er avtakbare og kan snus også? Ah, jeg så bare på bildet, men da skjønner jeg. Virker som et slags system med avtakbare håndtak som man kan plassere som man vil, som du foreslo. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Barn burde ikke spise egg. Det er som å røyke sigaretter. Jaha? Begrunnelse? 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Barn burde ikke spise egg. Det er som å røyke sigaretter. Jaha? Begrunnelse? Begrunnelsen står der. Å spise egg er nesten like usunt som å røyke. Du gir ikke poden sigaretter og du burde ikke gi ham kolesterol heller. Det er barnemishandling. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Nasjonalt råd for ernæring konkluderer i rapporten «Kostråd for å fremme folkehelsen og forebygge kroniske sykdommer» med at det ikke er dokumentasjon for en sammenheng mellom inntak av egg og kroniske sykdommer som hjerte- og karsykdommer og kreft. Egg er rike på protein, vitamin A, D og E, folat og jern. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Industrielle egg har for mye omega 6. Meieriprodukter, kjøtt og planteoljer er heller bra. Det meste vi spiser er ikke bra for oss, men næringsmiddelindustrien ønsker profitt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Begrunnelsen står der. Å spise egg er nesten like usunt som å røyke. Du gir ikke poden sigaretter og du burde ikke gi ham kolesterol heller. Det er barnemishandling. Du vet jo ikke hva kolesterol er engang, så vær så snill å slutt å spre usannheter fra WTH. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Moderatormelding Tråden handler om ei stekepanne, ikke egg. Hold dere til trådens tema. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Tråden handler om ei stekepanne, ikke egg. Hold dere til trådens tema. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Enig, håld dere til trådens tema. Endret 23. juli 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg oppfater at den stekepannen er lagdt for venstrehendte. :hmm: Jeg skriver med min vanstre, rører mat med min venstre, drikker som oftest med min venstre (Kan også drikke med høyre. Drikke med venstre er mest narurlig for meg.) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Dette er ikke en oppfinnelse, men en ørliten modifikasjon på noe som finnes fra før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Dette er ikke en oppfinnelse, men en ørliten modifikasjon på noe som finnes fra før. Med andre ord, forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå