Franzis Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hei, Sitter og googler etter enkleste oppsett for å kunne dele 2 skjermer, tastaur, mus, og lyd inn/ut mellom 2 pcer, en stasjonær og en laptop, men usikker på hva jeg skal google... Optimalt sett tenker jeg en switch der jeg kobler til alt og trykker på 1 for å bruke den stasjonære og 2 for å bruke laptopen. Finnes det noe all-in-one løsning på det her? Eller må jeg ha en switch for skjerm, en for usb, en for lyd, etc.? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Søk etter KVM switch. Jeg har ikke erfaring med dette selv, så kan ikke anbefale noe. Men det er vel noe lignende som dette du ser etter? 1 Lenke til kommentar
Franzis Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Søk etter KVM switch. Jeg har ikke erfaring med dette selv, så kan ikke anbefale noe. Men det er vel noe lignende som dette du ser etter? Takk for svar! Litt sent svar fra meg... Huset fikk desverre store skader under flommen som var forrige uke, så forumet har ikke blitt første prioritet. Det blir nok ikke switch nå desverre... men da vet jeg ivertfall hva det heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå