Echosiren Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har ventet leengee på denne testen og ble svært lettet når jeg leste på en post at dere hadde fått den inn og at testen ville være ferdig iløpet av uka... men nå er det søndag og testen har enda ikke kommet (for 11 min siden) venter jeg forgjeves eller? Good Juuuul Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 God jul selv! Testen er ute imorgen i fire-femtiden om ikke en meteor treffer jorden eller noe verre. Husk at TTT (TingTarTid) er en lov som gjelder det meste, også amobil sin mobiltesting! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 okey. antar at jeg klarer å vente et par timer til... ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 oops, kanskje litt mer enn et par timer... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Da var den på plass.... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Utrolig god og fyldig test (som alltid ) Var nesten litt overrasket over at den skulle få en 5-er, etter mye av det jeg har hørt her på forumt om håpløs FW/SW trodde jeg nesten at den skulle få en 4-er, men det er bare positivt at det lages mange gode mobiler selvfølgelig Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Utrolig god og fyldig test (som alltid ) Var nesten litt overrasket over at den skulle få en 5-er, etter mye av det jeg har hørt her på forumt om håpløs FW/SW trodde jeg nesten at den skulle få en 4-er, men det er bare positivt at det lages mange gode mobiler selvfølgelig Dette var en utrolig bra test - kansje den beste jeg har lest på amobil(og ellers..) Utrolig bra og fyldig! BRA! (BTW:Noen som hvet når Motorola V500 kommer???) Endret 7. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Leste nylig på mobil.se at den kun ville komme i Sverige sammen med Vodaphone... Det betyr med andre ord dårlig nytt for oss i Norge, siden Vodaphone ikke fins her. V600 skal derimot være på vei nå ja. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva vil være på vei si ? Vurderer nå telefon på denne siden av nyttår, den kommer vel ikke før jul ? Jeg tror kanskje jeg tar en SX1, så selger jeg den brukt evt, for å kjøpe meg den Motorolaen, føler ikke at jeg har bruk for en sånn SX1, men det er jo fett med mp3! Lenke til kommentar
scream Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 At en telefon kommer kun med vodafone i sverige , betyr ikke at den ikke kommer hit da....Z600 er også stort sett kun tilgjengelig som vodafone , men det er i sverige , i norge finnes jo den over alt:) Heldigvis:D Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, absolutt. Men slik jeg forsto det ville V500 _kun_komme med Vodaphone i Europa, men skal finne den artikkelen og lese den mer grundig, slik at jeg ikke kommer med feile påstander her. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Blander du nå mellom V500 og V600, hvilken av dem er i tilfelle på vei, og når ventes de ? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) V600 skal komme på det norske markedet, og er visst snart ute i større europeiske land. V500 er usikkert, men ifølge denne artikkelen her vil den kun komme for Vodaphone i Sverige under navnet V500. Det står også at den ikke vil komme i det hele tatt under navnet V500, så spørsmålet er om det kun gjelder sverige eller hele europa..... Endret 9. desember 2003 av levlex Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 V600 skal komme på det norske markedet, og er visst snart ute i større europeiske land. V500 er usikkert, men ifølge denne artikkelen her vil den kun komme for Vodaphone i Sverige under navnet V500. Det står også at den ikke vil komme i det hele tatt under navnet V500, så spørsmålet er om det kun gjelder sverige eller hele europa..... har sendt en mail til Hellmotto(Motorola) om dette og de sa at "V600 og V500" ville lanseres på det skandenaviske markedet i løpet av januar...da innbefatter det Norge også vell? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tror nok Motorola selv vet mer enn meg, saa da er nok den her utpaa nyaaret ja. Flott! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja,ifølge svenske mobil skulle den koste (merk,svenske kroner) 3800kr..billig for en såpass (fårhåpentlighvis) bra telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg