Gå til innhold

Samsung E700

Anbefalte innlegg

har ventet leengee på denne testen og ble svært lettet når jeg leste på en post at dere hadde fått den inn og at testen ville være ferdig iløpet av uka...

men nå er det søndag og testen har enda ikke kommet (for 11 min siden)

:p

venter jeg forgjeves eller?

Good Juuuul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig god og fyldig test (som alltid :yes: ) Var nesten litt overrasket over at den skulle få en 5-er, etter mye av det jeg har hørt her på forumt om håpløs FW/SW trodde jeg nesten at den skulle få en 4-er, men det er bare positivt at det lages mange gode mobiler selvfølgelig :yes:

Lenke til kommentar
Utrolig god og fyldig test (som alltid :yes: ) Var nesten litt overrasket over at den skulle få en 5-er, etter mye av det jeg har hørt her på forumt om håpløs FW/SW trodde jeg nesten at den skulle få en 4-er, men det er bare positivt at det lages mange gode mobiler selvfølgelig :yes:

Dette var en utrolig bra test - kansje den beste jeg har lest på amobil(og ellers..)

Utrolig bra og fyldig! BRA!

(BTW:Noen som hvet når Motorola V500 kommer???)

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Hva vil være på vei si ? Vurderer nå telefon på denne siden av nyttår, den kommer vel ikke før jul ?

Jeg tror kanskje jeg tar en SX1, så selger jeg den brukt evt, for å kjøpe meg den Motorolaen, føler ikke at jeg har bruk for en sånn SX1, men det er jo fett med mp3!

Lenke til kommentar

V600 skal komme på det norske markedet, og er visst snart ute i større europeiske land. V500 er usikkert, men ifølge denne artikkelen her vil den kun komme for Vodaphone i Sverige under navnet V500. Det står også at den ikke vil komme i det hele tatt under navnet V500, så spørsmålet er om det kun gjelder sverige eller hele europa..... :roll:

Endret av levlex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
V600 skal komme på det norske markedet, og er visst snart ute i større europeiske land. V500 er usikkert, men ifølge denne artikkelen her vil den kun komme for Vodaphone i Sverige under navnet V500. Det står også at den ikke vil komme i det hele tatt under navnet V500, så spørsmålet er om det kun gjelder sverige eller hele europa..... :roll:

har sendt en mail til Hellmotto(Motorola) om dette og de sa at "V600 og V500" ville lanseres på det skandenaviske markedet i løpet av januar...da innbefatter det Norge også vell?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...