Gå til innhold

Topp 4 i PL 17/18

VRK18

Anbefalte innlegg

WHL er den nest minste banen i PL, mens Wembley er blant de største. Det blir helt klart en omstilling, se på Spurs i CL i fjor og ditto West Ham. Nå har riktignok Spurs en fordel i og med at de spilte på Wembley i noen kamper i fjor også. 

I Spurs sitt spill er høyt press og dekke mye rom svært viktig. I og med at Wembley er en del større enn WHL så vil hver spiller måtte dekke mer rom enn før. Det kan bli en utfordring. 

Blir nok vant til det ganske kjapt tenker jeg. Med tanke på hvor gode de var i fjor, skal det uansett ganske mye til for at de ikke havner blant topp 4. 86 poeng er vanligvis nok til å vinne ligagull. 5-plassen har vanligvis rundt 70 poeng. Tror ikke de taper 16 poeng ved å spille på Wembley.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er enklere å tippe topp 6 i år. 
Arsenal, United, City, Chelsea, Tottenham og Liverpool.

Hvem som vinner er vidt åpent. Det er det som gjør denne sesongen ekstra spennende. Om jeg skulle tippe, nå før PL starter, så vil jeg tippe United stikker av med tittelen i år. Meget sterkt lag på papiret, spesielt etter kjøpene av Matic og Lukaku. Et skummelt lag i år, uten tvil. 

Lenke til kommentar

Hvem som vinner er vidt åpent. Det er det som gjør denne sesongen ekstra spennende. Om jeg skulle tippe, nå før PL starter, så vil jeg tippe United stikker av med tittelen i år. Meget sterkt lag på papiret, spesielt etter kjøpene av Matic og Lukaku. Et skummelt lag i år, uten tvil.

Enig, gode kjøp. United blir skumle. Dessuten har nok Mourinho funnet roen i klubben slik at de kan fokusere på kampene og sesongen.

Lenke til kommentar

Enig, gode kjøp. United blir skumle. Dessuten har nok Mourinho funnet roen i klubben slik at de kan fokusere på kampene og sesongen.

Ja, Mourinho vet hva han driver med. Får han sitte i et par år så klarer han fint å bringe United tilbake til toppen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...