Gå til innhold

Oslo - Anbefal meg en restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skal spise middag med jobben, og trenger derfor forslag til spisesteder.

Kriterier:

- Vi er ca 15 stykk

- Skal ha god mat

- Rolig atmosfære

- Lokalet bør se ganske greit ut

- Vi skal sitte sammen.

Det blir en middag med voksne mennesker.

Alle forslag tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan finne mye innenfor den prisklassen, men er usikker på om så mange steder tar så mange, i hvert fall om dere skal sitte på langbord.

Mulig Trattoria Popolare har den muligheten, eneste jeg kommer på i farten. 

Kommer tilbake på om jeg kommer på noen flere. 

Lenke til kommentar

Skulle til å anbefale Brasserie Paleo ved Tinghuset, men for 300-400kr får man nok ikke mer enn en hovedrett. 

Trattoria Popolare kan jeg også anbefale på det varmeste. Italiensk. De har vel en 4-retters meny som en innenfor prisen. Antipasti, forret, hovedrett og dessert. 

Lenke til kommentar

Det såg veldig fint ut, så det skal jeg sjekke ut nermere :)

Jeg kunne også tenke meg forslag til steder som er litt mer lowkey, for å sjekke ut dette også.

Kriteriene er de samme, men prisen på bør ligge på maks rundt 250,-

Lenke til kommentar

Takk for tipset :)

Colonel Mustard har jeg vært å spist før. Veldig god mat der, og fint om man er en mindre gruppe. Men det var utrolig mye støy i lokalet der, så jeg tror kanskje ikke det er så heldig til en større gruppe.

Lenke til kommentar

Du må ha et lokale med stor plass og det begrenser mulighetene litt. Det er flere steder jeg kunne anbefalt men hvor det vil være vanskelig å få bord til 15 personer med mindre man bestiller lang tid i forveien.

Et sted jeg ofte kommer tilbake til er Persia Classic i keysersgate. De har meget god, iransk mat der du kan smake at kjøttet er stekt over kull og at brødet er bakt på stedet. Lokalet er relativt stort, jeg ser at de ofte huser større selskaper og på visse dager stiller de også med magedans, om det er interessant. Det er også en pub i lokalet med alle rettigheter, noe som kan være praktisk hvis gjestene vil ha noe å drikke utover kvelden. De er heller ikke spesielt dyre og de fleste rettene er godt under 200-lappen. Relativt uformell atmosfære.

Skulle til å anbefale Brasserie Paleo ved Tinghuset, men for 300-400kr får man nok ikke mer enn en hovedrett. 

Trattoria Popolare kan jeg også anbefale på det varmeste. Italiensk. De har vel en 4-retters meny som en innenfor prisen. Antipasti, forret, hovedrett og dessert. 

Jeg kan støtte disse to. På Trattoria Popolare har jeg vært flere ganger og Brasserie Paleo er spisestedet som ble brukt av min samboers forrige arbeidsgiver hver gang de skulle arrangere firmamiddager. Høyt nivå på maten der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...