Manlulu Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Skal spise middag med jobben, og trenger derfor forslag til spisesteder. Kriterier: - Vi er ca 15 stykk - Skal ha god mat - Rolig atmosfære - Lokalet bør se ganske greit ut - Vi skal sitte sammen. Det blir en middag med voksne mennesker. Alle forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Olivia. Er på østbanehallen og på aker brygge. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Takk for tipset. Skal sjekke det ut Andre tips jeg kan se på? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Lenge siden jeg har vært der, men Brasserie Blanche i Bogstadveien. Husker det som koselig, god mat, ikke så stort og dermed ikke så mye støy. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Grilleriet kan være passende for såpass store grupper. Stort og åpent lokale, men det er ikke nevneverdig mye støy der. Folketeaterpassasjen. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Takk for tipsene Jeg har sjekket ut alle. Pris kan godt ligge på rundt 3-400 for et måltid + drikke. Grilleriet såg veldig fint ut. Prisen var kanskje en smule stiv der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Kan finne mye innenfor den prisklassen, men er usikker på om så mange steder tar så mange, i hvert fall om dere skal sitte på langbord. Mulig Trattoria Popolare har den muligheten, eneste jeg kommer på i farten. Kommer tilbake på om jeg kommer på noen flere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Skulle til å anbefale Brasserie Paleo ved Tinghuset, men for 300-400kr får man nok ikke mer enn en hovedrett. Trattoria Popolare kan jeg også anbefale på det varmeste. Italiensk. De har vel en 4-retters meny som en innenfor prisen. Antipasti, forret, hovedrett og dessert. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Det såg veldig fint ut, så det skal jeg sjekke ut nermere Jeg kunne også tenke meg forslag til steder som er litt mer lowkey, for å sjekke ut dette også. Kriteriene er de samme, men prisen på bør ligge på maks rundt 250,- Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Kan jo sjekke ut Colonel Mustard, de har i hvert fall langbord. Ikke en veldig kulinarisk opplevelse, men har helt grei mat og en del godt øl. Det er en del billigere. Der kommer du deg under 200lappen, uten drikke. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Takk for tipset Colonel Mustard har jeg vært å spist før. Veldig god mat der, og fint om man er en mindre gruppe. Men det var utrolig mye støy i lokalet der, så jeg tror kanskje ikke det er så heldig til en større gruppe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Det har du rett i, akustikken i det store rommet gjør at det kan bli litt slitsomt. I hvert fall hvis folk i nærheten har fått i seg litt å drikke. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Noen flere tips kanskje? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Du må ha et lokale med stor plass og det begrenser mulighetene litt. Det er flere steder jeg kunne anbefalt men hvor det vil være vanskelig å få bord til 15 personer med mindre man bestiller lang tid i forveien. Et sted jeg ofte kommer tilbake til er Persia Classic i keysersgate. De har meget god, iransk mat der du kan smake at kjøttet er stekt over kull og at brødet er bakt på stedet. Lokalet er relativt stort, jeg ser at de ofte huser større selskaper og på visse dager stiller de også med magedans, om det er interessant. Det er også en pub i lokalet med alle rettigheter, noe som kan være praktisk hvis gjestene vil ha noe å drikke utover kvelden. De er heller ikke spesielt dyre og de fleste rettene er godt under 200-lappen. Relativt uformell atmosfære. Skulle til å anbefale Brasserie Paleo ved Tinghuset, men for 300-400kr får man nok ikke mer enn en hovedrett. Trattoria Popolare kan jeg også anbefale på det varmeste. Italiensk. De har vel en 4-retters meny som en innenfor prisen. Antipasti, forret, hovedrett og dessert. Jeg kan støtte disse to. På Trattoria Popolare har jeg vært flere ganger og Brasserie Paleo er spisestedet som ble brukt av min samboers forrige arbeidsgiver hver gang de skulle arrangere firmamiddager. Høyt nivå på maten der. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Takk for tipsene Skal sjekke ut Persia Classic. Ser det er noen steder som gjentar seg her nå. Det ligger kanskje noe i disse da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå