Gå til innhold

Fyrvokterboligen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig bilde fre en flott plass. Skyggepartiet på venstre side tar alt for mye oppmerksomhet syntes jeg. Så noen meter lenger frem ville gjort seg her.

Hei Jarle,

jeg irriterte meg litt over dette skyggepartiet selv, men akkurat når man står der og fotograferer så ser man det ikke helt på samme måte. Jeg legger ved en versjon som er mange meter lengre nede, kanskje egentlig bedre det?

Takk så mye for kommentar! :D

Lenke til kommentar

Nydelig bilde fre en flott plass. Skyggepartiet på venstre side tar alt for mye oppmerksomhet syntes jeg. Så noen meter lenger frem ville gjort seg her.

Hei Jarle,

jeg irriterte meg litt over dette skyggepartiet selv, men akkurat når man står der og fotograferer så ser man det ikke helt på samme måte. Jeg legger ved en versjon som er mange meter lengre nede, kanskje egentlig bedre det?

Takk så mye for kommentar! :D

Skygge partiet, enig lady, men pytt pytt, likvel et fint bilde syns Lord Leif ☺️ ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder av den staselige fyrvokterboligen , skyggepartiene kan nok lyses opp noe , men noen ganger er skyggene så mørke at det er naturlig å ikke tilføre for mye lys til dem .

P.S Har du fått til å installere appene på nytt ?

God helg

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...