toazty Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 noen som kan si meg hvordan jeg angriper dette problemet? er lite bilteknisk av meg, men noe er galt , så pass kan jeg se. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Jekke opp bilen og plassere den riktig..? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Enten har festet rustet i stykker eller så har den som skiftet den ikke festet den. Ta en titt på oversiden å se om festet til demperen ser fint ut. Demperen skal være skrudd fast i festet, du kan ikke bare dytte den tilbake. Endret 22. juli 2017 av aklla Lenke til kommentar
0laf Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Es ist nicht sehr gut ! Dersom du ikke aner hva du driver med, kontakt et verksted, men du bør ikke kjøre noe sted med dette. Demperen er løs, mutteren sitter igjen på toppen av demperen, slik at sannsynligvis har festet røket. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Start med å ut ting på innsiden for å komme til dempertårnet, så får du sett litt mer. Et verksted vil uansett starte med dette og det er noe du kan gjøre selv. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Dette ser ut som en Golf 4. Hvis det er det, har støttelageret røket (den lysegrå "klumpen" som sitter igjen der demperen skulle vært festet). Ganske enkelt å kjøpe ny til et par hundrelapper og montere sammen igjen, men da du sannsynligvis ikke vet hvordan det settes sammen igjen er det lurt å få noen andre til å gjøre det, for å se om selve demperen også må skiftes. Hvis det er Golf 4 gjøres jobben under bilen, ikke noe skruing i bagasjen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 takker for svar. er en audi a6 , satt på et senkesett høsten 2016, så er garanti hvis noe er røket, et verksted som satt det på for meg. men får kanskje bare la bilen stå frem til jeg har fått vist dem et bildet av problemet. høres ut som jeg IKKE skal tukle med dette selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå