Even. Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 kan noen lage resten der teksten og en poll skal stå. Det bør passe med headeren men hvis du synest at den er et dårlig utgangspunkt kan du begynne helt fra scratch hvis du vil. Siden skal helst være i litt mørke farger siden siden handler om ozzy og ikke sølvguttene . Siden skal brukes i PHP include Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 jeg glemmer altid å skrive adressen http://ozzyosbourne.frac.dk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hehe, har en tendens til å glemme å legge ved linkene du stilig header. skulle vel ikke være så veldig vanskelig å lage resten. men nå er det sent. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 men nå er det sent. Det har du sannelig rett i. Tenker jeg kommer opp med noe i morgen. Er i slaget! Men nå er det Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 du bør kanskje skrive navnet hans riktig i header? det skrives: Ozzy Osbourne <-- legg merke til E bakerst i etternavnet... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 det skrives osbourne f.eks the osbournes og ikke the osbourns Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 det skrives osbourne f.eks the osbournes og ikke the osbourns Hvorfor har du skrevet Ozzy Osbourn i headeren din da? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) sorry tenkte litt feil trodde du mente at det skulle stå osbourne jeg har den riktige på pcèn men har ikke lastet den opp enda Endret 6. desember 2003 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Ozzy Osbourne satser på av TVNorge har skrevet rett EDIT: ser det ble oppdaget i det jeg svarte Endret 6. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 noen som har noen forslag???????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå