Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Lunch. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Ja godt vi har forskjellig smak. Skarpt og godt bilde du viser her. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Ja godt vi har forskjellig smak. Skarpt og godt bilde du viser her. Takk skal du ha ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Her har den en munnfull - unnskyld en nebbfull . Flott portrettert fugl skarp og med fine farger og lys . Jeg har også en fast lunch - gjest i hagen min . Det er en svart trost , som også synger vakkert for oss . Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Her har den en munnfull - unnskyld en nebbfull . Flott portrettert fugl skarp og med fine farger og lys . Jeg har også en fast lunch - gjest i hagen min . Det er en svart trost , som også synger vakkert for oss . Alec Takker ... trivelig med syngende små gjester ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Bon apetit! ? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Ett artig og fint motiv som du presenterer på en meget bra måte. Skarphet og lys er helt toppers. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Flott portrett av mark med trost på. Har hatt et trofastsvarttrost par på balkongen sammen med småfuglen. Men nå har jeg stoppa foringa da det ble litt mye med tre svære feite ringduer som åt opp alt og la igjen dritten. Får vente til de drar til høsten da jeg ikke har foringsautomater jeg kunne henge så duene ikke kommer til. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg