TheIlluminated Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det eneste jeg lurer på er om jeg kom for sent til å bestille de to raptorene jeg har lyst på, litt irriterende om tilbudet gjelder til slutt på varene så får jeg to senere til litt dyrere pris Men uansett, jeg lever i håpet! Til dem som skal ha seg headset, ikke nøl med å kjøp dette, det er det beste jeg har vært borti, selv Plantronics var "dårligere", eneste med Plantronics var at det var med mic, men jeg kjøpt stand-alone der. Mer stil Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Mange hyggelige tilbud i dag. Det headsetter koster vel litt under 500 kr, så du får ca 100 kr rabatt. Ikke dårlig det. Raptor disker har jeg fått med meg at mange har lyst på så det er sikkert bra. Men har enda ikke slått til på noen av tilbudene enda... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 tenk deg at 3x300 = 900gb, deilig å nesten ha 1tb på 3 disker istedet ~8-10 http://home.no.net/moda1701/HW.NO/bestilling.jpg (ikke min bestilling) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg bestilte i hvertfall to raptorer. Har ventet på at dem skulle dukke opp:) Tror neppe at dem kommer til å bli lagt ut særlig billigere dersom dem dukker opp igjen. Om du ikke har prøvd dem før , kan jeg love att du ikke blir skuffet. Det eneste er at de kunne vert mer støysvake da jeg har vannkjøling er det disse jeg hører best. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg bestilte i hvertfall to raptorer. Har ventet på at dem skulle dukke opp:) Tror neppe at dem kommer til å bli lagt ut særlig billigere dersom dem dukker opp igjen. Om du ikke har prøvd dem før , kan jeg love att du ikke blir skuffet. Det eneste er at de kunne vert mer støysvake da jeg har vannkjøling er det disse jeg hører best. Har ikke prøvd dem før nei. Men jeg har vannkjøling jeg også...hmmm.... Tror neppe at jeg kommer til å høre så mye til dem uansett. Har noen vifter som bråker litt uansett. Tror det kommer fra strømforsyningen (360W chieftec orginal forsyning) + kabinett vifte (8cm) som satt i den døra jeg kjøpte til kabinettet med vindu. Gleder meg ganske bra Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jepp. Da ble det nye hodetelefoner på meg, gitt. Lurer på hvor mye forskjell det blir i forhold til de gamle vivanco SR 210 hodetelefonene jeg har fra før. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Var ganske ok tilbud syns eg. Hadde eg bare hatt penger så hadde eg også bestilt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vurderer sterkt å kjøpe meg en Raptor ja. Er jo bekreftet at de kommer i morgen. En Raptor + Radeon 9600 Pro? Raptoren settes i raid med Raptoren jeg har fra før og 9600 Pro tar over for mitt godt slitte 8500? Men liker ikke å blakke meg helt. Trenger ny strømforsyning også :'( Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er det noen som kan fortelle meg hva som var dagens hardware.no tilbud?? av en eller annen grunn kan jeg ikke komme inn på siden. takker! Lenke til kommentar
johncl Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vel man må vel kjøpe disse hodetelefonene for å demp lyden fra Raptoren da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er det noen som kan fortelle meg hva som var dagens hardware.no tilbud??av en eller annen grunn kan jeg ikke komme inn på siden. takker! WD Raptorr 10000rpm 36gb harddisk. Ypperlig operativsystem-disk til 895kr. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er det noen som kan fortelle meg hva som var dagens hardware.no tilbud??av en eller annen grunn kan jeg ikke komme inn på siden. takker! WD Raptorr 10000rpm 36gb harddisk. Ypperlig operativsystem-disk til 895kr. På hardware.no er det surround headphones. Er hos hardwarebutikken.no det er Raptor. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De hodetelefonene er testet på ITpro.no. Jeg har de og er ganske fornøyd. Sånn rent lydmessig er de nok ikke det beste akkurat, bare helt greie. Men surround-effekten er veldig bra syns jeg. Gir god 3D-lyd i spill som Battlefield etc. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 takk takk,, men hvem er det som har tilbudet (hvilken butikk?) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 takk takk,, men hvem er det som har tilbudet (hvilken butikk?) www.3dfxcool.no har hodetelefoner og www.hwb.no har raptorene Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Trenger et headset til LAN, men, pengene mangler dessverre Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 En idé hadde vært å samlet alle butikkenes julekalendertilbud her på hw.no? Dette synes jeg burde blitt vurdert neste år. Er jo et møkkete slit å sjekke rundt hos alle.. De butikkene som har julekalendertilbud og som er med på det, burde sendt inn til hw.no slik at de kunne laget en oversikt per dag. Og raptor disken var ikke dum, men trist at russetiden stjeler alle pengene mine.. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 En idé hadde vært å samlet alle butikkenes julekalendertilbud her på hw.no? Dette synes jeg burde blitt vurdert neste år. Er jo et møkkete slit å sjekke rundt hos alle.. De butikkene som har julekalendertilbud og som er med på det, burde sendt inn til hw.no slik at de kunne laget en oversikt per dag.Og raptor disken var ikke dum, men trist at russetiden stjeler alle pengene mine.. En oppsummeringstråd her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175972 Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Til dem som skal ha seg headset, ikke nøl med å kjøp dette, det er det beste jeg har vært borti, selv Plantronics var "dårligere", eneste med Plantronics var at det var med mic, men jeg kjøpt stand-alone der. Mer stil kult akkurat det med mic plager ikke meg, har en standalone sak selv på fot ved monitoren min pluss jeg har en innebygt inni webcamen min, så jeg trenger egentelig ikke flere mic's digg med en sånn oppsamlingstråd for alle julegavene Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hadde det ikke verdt for at jeg alerede har headset så hadde kanskje dette verdt noe. Sikkert bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå