pskard Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Julekalender 2003 dag 7 I god tradisjon arrangerer Hardware.no julekalender spekket med mange gode PC-tilbud. Dagens julekalendertilbud kommer fra 3dfxcool. Kanskje er dagens tilbud noe for deg? Les artikkelen her Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Blää.. de har jo fått dårlig omtale)= Prisen var nice da.. ------------------------- http://hwb.no OG, sist men ikke minst: Western Digital Raptor 36GB S-ATA Kun i dag kr.895,- inkl.mva. Endret 6. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 MEN - amraam har en skikkelig bra pris bak sin luke nr. 7 Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Endelig... Sjekk juletilbudet på hardwarebutikken.no Edit: nå er det kun 4 stk igjen på lageret. Var ikke mange de hadde.. Endret 6. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) slettet Endret 6. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Det er et KJEMPEBRA headset, det mest behagelige jeg har hatt på ørene i mitt liv, og 5.1, det her er et av de bedre tilbudene, for dem som vil ha nytt headset eller trenger et par, løp og kjøp! EDIT: *kose på Strupstad* Der bestilte jeg en Raptor gitt! Endret 6. desember 2003 av Basus Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Og det har jaggu meg hardwarebutikken også.....!! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nå har jeg sikret meg en så nå er det bare 3............ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Heh. Prisen på Raptorenn var ned ca 150kr Ikke store tilbudet. Tror jeg venter på neste, kanskje det blir rimligere? Men jeg lurer faktisk på om jeg skal bestille disse altså. Problemet er bare at jeg sjeldent bruker headset. Hvis ikke ville jeg ha bestilt. Får se i morgen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 MEN - amraam har en skikkelig bra pris bak sin luke nr. 7 Kommer inn på siden deres men får ikke åpnet luken. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Blib: det at de sier "maks 2 per kunde" på tilbudet sier vel noe om at denne raptoren muligens går med tap for hwb. Endret 6. desember 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men når skal det komme tilbud på disker i 300GB klassen, det er det follket vil ha og det blir ikke jul før man har kryssa 2TB grensa Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 De høretelefonene har jeg skikkelig lyst på. Hva kostet de før? Er det å annbefale? Blir til gaming og musikk, men bruker hovedsaklig mitt z-680 annlegg, men når støys frabes og på lan hadde de vært noe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Blib: det at de sier "maks 2 per kunde" på tilbudet sier vel noe om at denne raptoren muligens går med tap for hwb. Stilig gjort at HWB isåfall Uff, men jeg sliter skikkelig mellom en 160GBer som jeg gjetter på at vil dukke opp snart til under 900kr, denne raptoren her eller vente på HW-no sin julekalenderraptor som jeg også tipper kommer. Akk :/ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 SNEKKER'N: Nei, luken skal ikke kunne åpnes. Hos amraam er det objektet til høyre for luken som er juletilbudet - denne gangen altså switchen + de 2 korta som følger med. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 SNEKKER'N: Nei, luken skal ikke kunne åpnes. Hos amraam er det objektet til høyre for luken som er juletilbudet - denne gangen altså switchen + de 2 korta som følger med. ok, sånn ja, takker Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jøss.. da vart det plutselig ett nytt headsett på meg har lenge trengt ett nytt sett, mitt gamle har litt problem med å henge sammen etter en viss person greidde å sette seg oppå dem, to ganger (!) av alle ting.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg bestilte i hvertfall to raptorer. Har ventet på at dem skulle dukke opp:) Tror neppe at dem kommer til å bli lagt ut særlig billigere dersom dem dukker opp igjen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) 895 var en "deacent" pris.......... Endret 6. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men når skal det komme tilbud på disker i 300GB klassen, det er det follket vil ha og det blir ikke jul før man har kryssa 2TB grensa Har akkuratt over 1 tb her, håper på STØRRE disker enn de ******* 80 og 120gb'ene jeg har... kjøpte nylig 2x160 - og det er da 320, da begynner man å nærme seg noe... tenk deg at 3x300 = 900gb, deilig å nesten ha 1tb på 3 disker istedet ~8-10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå