Mr.Viking Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg er på venteliste nr. 5 på NMBU i Økonomi og Administrasjon og har et snitt på 46.7 der årets poenggrense er på 46.9. Er løpet kjørt? Lenke til kommentar
Blane Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Vel, du ligger mye bedre an enn de som er på ventelisteplass nummer 50 og 60. Jeg kan ikke se det som umulig at 4-6 stykker takker nei eller ikke møter opp, så jeg tror du kan krysse fingerne. Det betyr selvsagt ikke at det er noen garanti, så jeg ville sett på andre muligheter, og kanskje lage en plan B, i tilfelle du skulle bli skuffet. Endret 21. juli 2017 av Blane Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Vil si at du har en fair sjans, men vi vet jo ikke noe om hvor mange som tas opp totalt. Er det snakk om en 100 stk, vil jeg si at du har stor sjans. Lenke til kommentar
Mr.Viking Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Det er foreløpig 100 studieplasser og 168 som har fått tilbud. Håper jeg kommer inn. Drammen virker lite fristende. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg er på venteliste nr. 5 på NMBU i Økonomi og Administrasjon og har et snitt på 46.7 der årets poenggrense er på 46.9. Er løpet kjørt? Noen takker ofte nei rett etter hovedopptaket fordi de har ombestemt seg. Noen trekker seg senere, nærmere skolestart. Noen møter ikke opp første dagen. Noen slutter første, andre, eller tredje dagen .. Eller etter en uke eller to. I fjor når jeg begynte på dette studiet fikk jeg høre om en kar som ikke kunne norsk i det hele tatt, og som ikke heller klarte å gjøre seg forstått på andre språk. Han dukket aldri opp igjen etter første dagen det var gruppearbeid i org.teori 1. At det faller fra 5 stk. vil jeg tro er meget sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå