crapgame Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg ønsker meg: Til pc: Need for Speed: Underground Call of duty ps2: SWAT- Global Strike Team Hvem skal dere ønske dere? GOD JUL Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Skal vel ønske meg True Crime til cuben. Blir artig, det! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ønsker meg Tony Hawk's Undewrground til PS2! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Championship manager 03/04 til PC Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ah.. WC3 Frozen Throne Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tror nok det må bli F-Zero til gamecube Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 LUDO! *skriver opp på ønskelista* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ingen spesielle spill atm, men penger er godt velkomne. Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 pc = Age of mythology Call of duty Comandos 3 XIII Freedom Fighters++ Ps2 = Simpsons hit&run Soccom også sikkert noen fler jeg ikke kommer på akkuratt nå! Lenke til kommentar
Malux Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Må nesten ha: star wars knight of the old republic og soul calibur 2 på xbox seff Endret 7. desember 2003 av mr.chaos Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er egentlig litt sent å ønske seg noen av disse spillene allerede, men her er i hvert fall dem jeg ønsker meg (altså, som jeg ikke "skal ønske meg", om du skjønner): - Syberia - Star Wars: Knights of the Old Republic - Uru: Ages Beyond Myst Hvis jeg hadde hatt mer RAM, skulle jeg i tillegg ønsket meg disse: - Horizons - Dark Age of Camelot + Shrouded Isles - Star Wars Galaxies Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Originale kopier av System Shock 2 og Blood Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ... penger er godt velkomne. Huff og huff, penger på julaften? Nei, spar meg! Hvis jeg skal velge ett spill så blir det uten tvil Armed & Dangerous. Jeg elsker humoren til Planet Moon, og jeg spøker ikke når jeg sier at grafikken er like god som i Half-Life 2. Og etter å ha hørt musikken (finnes på hjemmesiden), er jeg overbevist: Jepp, det er gode muligheter for å finne dette under treet i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå