VRK18 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Dette skal ikke skje. Vet ikke om jeg blir mest sint eller redd. Det skal være trygt å fly. http://www.tv2.no/nyheter/9253895/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 1. Systemet om bord på flyet og pilotens trening på slike situasjoner sørget for at ingenting skjedde. Fail safe-systemet virket som det skulle! 2. Linken i artikkelen til saken om nestenulykken i San Francisco er jo mye mer hårreisende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det skal være trygt å fly. Det ER trygt å fly, mye tryggere enn andre transportmidler. Jo mer maskinene flyr selv, jo bedre. Kapteinen (ev. styrmannen) på Air Canada-flyet skulle nok lande manuelt, og den andre fulgte ikke godt nok med til å korrigere, slik h*n skal. Air Canada ramlet ned noen hakk på min "most prefered airline"-liste. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Air Canada ramlet ned noen hakk på min "most prefered airline"-liste. Samme her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Samme her. Greit det. Men jeg er hverken sint eller redd. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Ikke jeg heller lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ikke jeg heller lenger. Fint. Da kan jeg sitte ved siden av deg på neste flytur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå