Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørting på arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om "uskyldig" flørting på arbeidsplassen?

Er en kar på jobb som jeg driver å flørter litt med. Det er gjensidig flørting, og jeg synes det er veldig hyggelig og morsomt, uten at jeg tenker meg at det blir noe alvor ut av det. Synes det er veldig hyggelig å være på jobb med vedkommende og vi har en uformell og ertende tone oss imellom.

Jobber på et "low key" arbeidssted, dvs. ikke et selskap der man er veldig formelle osv, så det påvirker ikke akkurat jobbrelasjonen vår.

Hva tenker dere om slik flørting på arbeidsplassen? Kan det være en dårlig ide?

Anonymous poster hash: c1042...e91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere om "uskyldig" flørting på arbeidsplassen?

Er en kar på jobb som jeg driver å flørter litt med. Det er gjensidig flørting, og jeg synes det er veldig hyggelig og morsomt, uten at jeg tenker meg at det blir noe alvor ut av det. Synes det er veldig hyggelig å være på jobb med vedkommende og vi har en uformell og ertende tone oss imellom.

Jobber på et "low key" arbeidssted, dvs. ikke et selskap der man er veldig formelle osv, så det påvirker ikke akkurat jobbrelasjonen vår.

Det kommer an på, barnslig flørting kan være negativt for arbeidsmiljøet. Men kommer igjen an på hva slags arbeidsmiljø det er på din arbeidsplass.

På min arbeidsplass så er ikke flørting noe uvanlig, det går som regel helt fint hvis det gjøres på en moden måte, litt "tongue in cheek" flørting er helt greit, men da to av mine kolleger i 40-årene flørtet som noen tenåringer så ble det veldig kleint, veldig.

Helst bør kurtisering foregå på fritiden. To av mine kolleger ble sammen uten at jeg skjønte det, på jobben så oppførte de seg som vanlige kolleger, profesjonelle. Flørting og kjærestegreier tok de på fritiden. De er forøvrig gift i dag, med 3 unger :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan det være en dårlig ide? Nei!

De fleste tilbringer mer våken tid med kolleger. De fleste kommuniserer mer med kolleger.

Flørt med kolleger er sunt og bidrar til en god tone på arbeidsplassen. Det hjelper gutta holde buksesmekken lukket og jentene trusa på.

Så lenge dere ikke går på julebord!

Lenke til kommentar

Det er umulig å svare på da det er forskjell på flørting og arbeidsplasser. Uansett så skal de som jobber jobbe. Så lenge flørtingen ikke går utover det dere jobber med så er det i mine øyne helt greit.

Lenke til kommentar

Bare pass på, jeg sitter med to barn i altfor ung alder pga. en "uskyldig" jobbflørt...

Anonymous poster hash: cacb5...dc6

Jeg håper barna dine aldri identifiserer seg selv i ditt innlegg. Husk at TU har din IP adresse.

Tro meg. Barna vil merke at mora angrer. IP adresse eller ikke.

Anonymous poster hash: 7dc63...178

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er uprofesjonelt å flørte med kunder og kolleger. Jeg er kun på jobb for penger og har aldri jobbet med mennesker jeg deler interesser med.

Jeg jobber i et rimelig "maskulint" yrke hvor praten stort sett går i fotball, bil eller nyheter og jeg driter rimelig kraftig i hver så jeg har uansett aldri følt noen form for "personlig kontakt" på noen arbeidsplasser.

Kanskje jeg hadde endret mening om jeg hadde arbeidet med noen mer på mitt nerdenivå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...