Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Kirkegardsmuren på Husøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Som du veit, har lorden alltid rett nei bare lit tull Er morsamt at lære og man lærer så lenge man.......Jeg har lært mye siden 2005.... Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Som du veit, har lorden alltid rett nei bare lit tull Er morsamt at lære og man lærer så lenge man.......Jeg har lært mye siden 2005.... Mvh Leif 2005 då jeg startet på Digit, nå Bildekritikken siden 2001 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Som du veit, har lorden alltid rett nei bare lit tull Er morsamt at lære og man lærer så lenge man.......Jeg har lært mye siden 2005.... Mvh Leif 2005 då jeg startet på Digit, nå Bildekritikken siden 2001 Sorry før mye %....Riesling....2011 Lenke til kommentar
Cavebestiam Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Som du veit, har lorden alltid rett nei bare lit tull Er morsamt at lære og man lærer så lenge man.......Jeg har lært mye siden 2005.... Mvh Leif Hva betyr den der kommentaren? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Sommerligt og hyggeligt..dejligt at du endelig fik lidt smag af varme og sol ..det var på tide..dejligt billede fine farver Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Sommerligt og hyggeligt..dejligt at du endelig fik lidt smag af varme og sol ..det var på tide..dejligt billede fine farver Hilsen Suss Takk skal du ha Suss! Det var riktig deilig Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Flott miljø bilde lady Kutt til høyre og då fjerne vannet et og gresset, gjør bilde enda flottere Mvh Leif Ja, det har du rett i, et kutt der vil gjøre bildet bedre. Takk så mye for konstuktiv kritikk Leif! Som du veit, har lorden alltid rett nei bare lit tull Er morsamt at lære og man lærer så lenge man.......Jeg har lært mye siden 2005.... Mvh Leif Hva betyr den der kommentaren? Betyr? Hva skjer? Vi er gode venner på bildekritikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg