ilpostino Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 På bakveggen i kjøleskapet er det et hull hvis hensikt er å drenere fukt som renner nedover veggen. Jeg mistenker dette hullet er litt tett. Noen forslag til hvordan jeg kan åpne det? Det er integrert kjøleskap så er ikke lett å dra det ut. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har erfart at når det er tettet av søl i fra kjøleskapet,så har det ikke tettet seg langt innover, og en bomullspinne dyppet i vann og oppvasksåpe er nok til å reingjøre det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Det skal følge med en plast-pinne som du kan stake opp hullet med. Har du ikke denne kan du bare bruke f.eks. en lang tynn strips eller noe lignende (avhengig av skap til skap hvor lang disse hullene kan være). Etter du har staket opp hullet kan det være lurt å tømme litt varmt vann gjennom hullet. Men pass på å ikke tømme for mye så det renner over bak skapet. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Få tak i en såkalt piperenser. Jeg fant ikke slikt når jeg søkte på Clas eller Biltema men du finner slikt garantert i en hobbybutikk. Når du har fått staket rent hullet kan det være lurt å skylle med varmt vann, men det får være opp til deg ettersom dette er et integrert kjøleskap der du ikke kommer til oppsamler/fordamper like lett. Endret 24. juli 2017 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå