Atea Native Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 ANNONSE: Du trenger bare noen skjermer for å gjøre reklameplakater digitale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Det er deilig å lese en velskrevet artikkel, med god layout, som ikke er omringet av meningsløse annonser fra nettsteder jeg akkurat har besøkt. Nei, vent, det ER jo en annonse. Edit: but seriously, det vil snart dukke opp mindre firmaer som leverer dette produktet til en langt lavere pris. Spurvene tar maten fra duene... Endret 26. juli 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Det var en veldig velskrevet annonse. Litt Dagens Næringsliv i stilen. Jeg likte den ? Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Litt off topic - hvordan setter man opp noe slikt hjemme hos selv selv? Digitale bilder er lette å dele på sosiale medier, men jeg savner å ha også noen nyere bilder på veggen. Skjerm + pinne PC og kjøre en lysbildevisning på sterkt nedsatt hastighet? Jeg har en My Cloud fra Western Digital stående hjemme som jeg aldri har brukt til å strømme noe fra, som vel er det den egentlig er ment for, ikke sikkerhetskopiering. Tynn skjerm med gode farver til å henge på veggen kan vel fort bli styggdyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå