Gå til innhold

Trenger jeg egentlig nytt nettbrett?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har lyst til å kjøpe et nettbrett med 4G, men har lest litt på spesifikasjoner. For nettsurfing anbefales 7 tommer nettbrett. Man anbefaler også mer enn en kjerne, jeg har et gammelt nettbrett på 7 tommer med fire kjerner og raskere klokkehastighet (1,30 ghz) enn nye brett i billigklassen, fant ut specsene når jeg lastet ned CPU-Z, kongelig program. Så da er det to null til å beholde nettbrettet jeg har. Men jeg har ikke mobildata på brettet, det er kun wifi. Men når jeg søker etter brett så må jeg opp i galaxy tab s3 til over fem tusen kroner for å få noe som er merkbart bedre enn det jeg har nå.

Skal jeg gidde å kjøpe nytt nettbrett? Det jeg har fra før er et samsung brett forresten, kjøpte det for 750 kroner for noen år siden, etter det har prisen på samme brett nesten doblet seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Ja... kan jo gjøre det, men hadde vært kult med et 4G brett (selv om 4G også blir utdatert en dag...)

Nettbrettet mitt har bare 1GB RAM, og synes det er litt tregt... lurer derfor også på om det er noen reell forskjell med f.eks. 2GB, eller om jeg må opp i premium klassen.

Lenke til kommentar

Billige nettbrett er billige nettbrett og ytelse deretter.

Gikk selv for Asus Z500M sist jeg byttet, og er veldig fornøyd med det men det koster. Finnes en version med 4G også men det er enda dyrere.

Og markedet for nettbrett synker stadig så utvalget blir ikke bedre akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...