Martin Braathen Røise Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Klarte ikke dy seg. IT-ekspert bladde opp 9 000 kroner for dette skiltet Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Han får passe på så han ikke blir bombet av en amerikansk drone 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 21. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2017 Ønsker og være anonym men går ut med fult skiltnummer? Som er offentlig linket mot det fulle navnet hans? For en dårlig sikkerhetsekspert. 13 Lenke til kommentar
Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ønsker og være anonym men går ut med fult skiltnummer? Som er offentlig linket mot det fulle navnet hans? For en dårlig sikkerhetsekspert. Her er det vi som har vært dårlige. Det korrekte er at vedkommende ikke ønsket å stille opp til intervju når digi.no tok kontakt med ham. Beklager. Artikkelen er nå korrigert. mvh, redaksjonen Lenke til kommentar
Sven-Ove Bjerkan Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ønsker og være anonym men går ut med fult skiltnummer? Som er offentlig linket mot det fulle navnet hans? For en dårlig sikkerhetsekspert. "Det har en sikkerhetsekspert – som ikke ønsket å stille opp til intervju – registrert på seg selv." Ståle sier ingenting om at han ønsker å være anonym, bare ikke stille til intervju... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 "Det har en sikkerhetsekspert – som ikke ønsket å stille opp til intervju – registrert på seg selv." Ståle sier ingenting om at han ønsker å være anonym, bare ikke stille til intervju... You got ninja'd. 1 Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Artikkelen gikk fra hacker til taco uten noen grunn annet en forvirring. 2 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Mannen, som blant annet jobber som penetrasjonstester i et konsulentselskap på Østlandet, kan derfor med rette pryde kjøretøyet med bilskiltet «HACKER» i en tiårsperiode. – Det var mest for moro skyld at jeg bestilte skiltene. Jeg syntes det var litt morsomt da jeg så at det gikk an, sier Vegard Myhre (27) fra Trondheim, kjent som «tacokongen» blant venner til Adressa. Utrolig merkelig overgang.. 2 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Vil heller vite hvem som har tatt "NOOB" Er vist ikke ledig.. Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Betaler gladelig kr 9000,- dersom det betyr at jeg kan få et helt uleselig nummerskilt bestående av bare 'whitespace.' Eller, vent nå litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå