HamiltonII Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Begynner med å innrømme at jeg ikke er noen hardcore gamer,har spillt litt ET og AO i det siste det er alt. Mn i går gikk jeg å kjøpte BF1942 etter å ha hørt mye skryt,spillt litt single player fram til for en time siden,da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg ute i "verden". Åpnet rett UDP port i router men ingen mulighet til å komme inn på noen servere,tenkte da at jeg sikkert mangler en patch,gikk til www.bf1942.com,fant ut at her var det en ny pacth ja,måtte registrere meg *nå begynner varmen å komme i toppen*,forsøkte første nedlastings server...full...etter gjentatte forsøk var den fremdeles full,gikk til neste server bare for å oppdage at hvis jeg ville ha en nedlasting over 15Kb/s så måtte jeg regitrere meg for så å betale x antall $ i måneden *nå er ansiktet rødt og pumpen slår på fullt* Er det virkelig sånn man blir "belønnet" for å ha kjøpt et av produktene deres? Er det sånn det er med alle online spill? Fant tilslutt et annet sted gjennom google men å bruke over en time på nedlasting (fremdeles elendig DL hastighet) + en time med all mulig idiotisk registrering syns jeg er litt vel drøyt. Så nå kommer grunnen til at jeg poster under hjelp Sint som en tyrk så innser jeg allikevel at jeg ikke er helt stø uti spill verden så da er spørsmålet om det finnes steder med akseptabel DL rate og som også er gratis? Og er grunnen til at jeg ikke kommer inn på spill servere det faktum at jeg mangler 1.5 patchen eller er det noe annet jeg har gjort galt?(Det vil ikke forundre meg det minste) ;-) Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Scroll litt nedover her: http://www.eagames.com/official/battlefiel...sp?state=010010 Jeg lastet i alle fall ned derifra. Med maks hastiget for min linje (100kb\s hele tiden) Vet ikke om det funker for deg, var 1-2 uker siden jeg lastet ned. Husker det nå, lastet ned med ftp. ftp://ftp.ea.com/pub/ Men, nå ser det ut som de bare har gamle patcher. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Prøv www.gamershell.com, du! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 finner det man trenger av updates på blueyonder Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Heisan takker for gode tips,har nå i etterkant lest i en annen tråd at det er EA som er særdeles flink til å lansere spill som trenger enorme patcher senere,så jeg retter nå mitt "sinne" mot dem og ikke mot spill industrien som helhet Går nå igrunnen greit for meg som har ADSL men tenker med gru på de stakkarne som må laste ned en 140MB patc for å kunne spille online Jaja nå funker det nå hos meg,nå er det bare å sette seg inn i hva som egentlig foregår,hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå