EL_Lobo Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 dette må dere bare få med dere ! http://www.itavisen.no/art/1298279.html morsan er kriminell, ho surfe på nettet :cry: og jeg er synderen , da det var jeg som fiksa maskin og internett til henne :sad: :sad: :sad: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-01 01:09 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hehe, ja du skal passe deg nå... Den saken blir bare så latterlig dum at jeg ikke engang gidder å bruke energi på å finne motargumenter til den. Jeg klarer hvertfall ikke å ta det særlig seriøst. Lenke til kommentar
moft Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 eneste rimelige løsingen er å boikotte musikk-monopolistene til dem går konk.. disse grådige selskapene later som om dem tenker på artistene når det er dem selv som får 80% av inntektene fra platesalg. og så selger svina musikk fra døde folk leeenge etter at deres kontrakt er gått ut , dem bare beholder musikkrettighetene gratis... slutt å kjøpe cd-plater fra kjente musikkmonopolister , insistér på å kjøpe på nettet fra musikeren/gruppen direkte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå