AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg er gutt og jomfru. Jeg liker å holde penis i et veldig hardt grep når jeg runker.. lurer derfor på om vagina kan stramme rundt penis like hardt som ett fast håndgrep? Anonymous poster hash: aaa1f...d6e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Riktig svar: nei, på ingen måte, med mindre hånden du sammenligner med er en kontorrottehånd som aldri løfter tyngre ting enn blyanter. Du har mye mer kraft i hånda enn hva ei fitte klarer å yte. Verdensrekorden i vaginavektløfting er 14kg - selv den aller slappeste pingla klarer å løfte 14kg med ei hånd. Anonymous poster hash: b065b...0fc 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 http://www.curedeathgrip.com/ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg er gutt og jomfru. Jeg liker å holde penis i et veldig hardt grep bruke dødsgrepet når jeg runker.. lurer derfor på om vagina kan stramme rundt penis like hardt som ett fast håndgrep? Du kan ødelegge sexlivet permanent hvis du bruker dødsgrepet over lengre tid da du ikke vil bli stimulert til orgasme når du har tissen din i en jentetiss. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 "et fast håndgrep" er rimelig subjektivt. Nå er det ingen av oss som vet hvor hardt du går inn for å kvele snoppen men om spørsmålet er om hånda di er sterkere enn ei mus så er svaret et tydelig ja. Musa er meget tøyelig så en velsmurt og velbrukt mus er i all hovedsak "løsere" enn en ubrukt en, med mindre du venter til den går tilbake til opprinnelig form mellom hvert samleie, og det gjør den. Jenter er også like forskjellige fra hverandre som vi menn er. De har forskjellige størrelser akkurat som oss Ei jente som oppleves kjempestram for én kan oppleves slapp for en annen, avhengig av deres relative størrelse og evne til å gjøre jenta kåt og myk. Med andre ord; spørsmålet du prøver å stille kan sannsynligvis ikke besvares. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Jeg foreslår at du smører hånden din inn med såpe, og runker i dusjen, for å forstå problemet. Når det blir GLATT NOK -- så blir stramhet EKSTREMT ubehagelig helt fremst. Jeg hadde sex med en nervøs 20-åring på en festival en gang, og det var nesten ulidelig fordi hun var for trang og for våt. Du får en sykt kraftig "NOPE"-følelse som gjør at du bare ikke makter å utføre jobben -- men blir stående og vente på at følelsen, som kan sammenlignes med at noen kiler deg under foten, skal gå over. Det er ikke en god kilefølelse. Det er akkurat som når noen kiler deg under foten, og det kiler så grusomt at du MÅ trekke vekk foten. Hvis hun holder deg fast. Hvis du tolererer kilefølelsen, så er det fordi du tåler psykologisk smerte, ikke fordi det er godt. Endret 21. juli 2017 av Red Frostraven Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Nei, den kan ikke stramme så hardt til, men skjeden får en stimulerende sugefunksjon pga luft som fortrenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg