AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Oppdaget en liten klump under huden. Klemte på den og det tøt ut en slags kremaktig gørr som luktet helt jævlig. Den har nå vært der i snart 6 år (husker det siden Norge vant Håndball-VM for kvinner da jeg oppdaget den) og den fortsetter å produsere denne kremen. Flere som har opplevd det samme? Hva er dette for noe tull? Anonymous poster hash: 30d62...b58 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Talgkjertler er helt normalt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Talgkjertler er helt normalt. Forsvinner aldri? Anonymous poster hash: 30d62...b58 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Oppdaget en liten klump under huden. Klemte på den og det tøt ut en slags kremaktig gørr som luktet helt jævlig. Den har nå vært der i snart 6 år (husker det siden Norge vant Håndball-VM for kvinner da jeg oppdaget den) og den fortsetter å produsere denne kremen. Flere som har opplevd det samme? Hva er dette for noe tull? Anonymous poster hash: 30d62...b58 Høres ut som... a) Talgkjertel som var litt blokkert og betent b) Cyste med dødt vev c) Betent hårsekk/pore Hvor er dette på kroppen da..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Trådstarter: Jeg hadde en sånn, klemte ut alt som var i den og klemte ekstra hardt så jeg begynte å blø, så grodde den og kom ikke tilbake. Talgkjertel ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå