Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fineste "vanlige" bil?

VRK18

Anbefalte innlegg

Eneste tøffe Kia har og fronte er vel den nye Stinger, men blir vel tvilsomt noen salgssuksess i Norge. Går vel rykter om svært stiv pris, selv for modellen med diesel-motor. Men nå er jo utseende og alt det der subjektivt.

upcomingvehicle_MY18_Stinger_banner--kia

Videre, om jeg skulle valgt noen på listen, så måtte det blitt Audi A3 med litt motor. Den "fineste" av de populære bilene blir vel da Mercedes C-klasse. Overrasket over at første Mercedes var så langt ned som på 26. plass. (Ser nå at B-klasse er på 20. plass).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

187775_5565231b8819a703794161.jpeg

Utrolig lekker bil som minner om Aston Martin. Ellers er jo nye volvoene veldig fine, men føltes ikke like sportslige som denne imo. Tesla model X er utrolig lekker, men kan vel knapt kalles en vanlig bil.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Kan jeg si tre? Jeg sier tre. Mazda 6, Skoda Superb og Renault Zoe.

Designet på Tesla Model S leder tankene henimot billige amerikanske hvitevarer. Neste generasjon burde de hyre inn en tysker eller noe.

Det siste Volvo-designspråket er utrolig flott, men de flotteste er ikke blant de 100 mest solgte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

187775_5565231b8819a703794161.jpeg

Utrolig lekker bil som minner om Aston Martin. Ellers er jo nye volvoene veldig fine, men føltes ikke like sportslige som denne imo. Tesla model X er utrolig lekker, men kan vel knapt kalles en vanlig bil.

Jeg er enig med deg når det gjelder denne 5 dørsutgaven du viser bilde av her.

Når det gjelder st.vogna så er jeg ikke like positiv, det er bra fra A - C stolpen men da er det slutt for min del. Når de har lagt ned så mange penger og såpass mye jobb så burde de fornyet bakparten også, den er jo nesten «blåkopi» av den forrige utgaven. Baklyktene er heller ikke noe fine på st.vogna tiden hvor de bruker «lys-dioder» burde være forbi nå, forstår ikke hvorfor de ikke kunne bruke de fine ledstripene som de benytter på 5 dørsutgaven også her. Det ser for billig ut etter min mening, fronten minner om Aston Martin og bakparten (spes baklysa) ser ut som noe en unggutt har stylet opp på en eldre bil, det harmonerer ikke helt etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...