Gjest Slettet+921324 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Call of Duty meets Wolfenstein Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Ser faktisk jævlig skummelt ut, haha. En blanding av Resident Evil/Evil Within vibe fikk jeg, ser fram til dette her! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Kjempeglad i spill som har med første og andre verdenskrig og gjøre. så jeg gir nok COD WW2 sjanse. Kan jo spille det i litt under 2 timer før jeg evt kan ta en refund. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Men men zombier... vil ikke det ødelegge innlevelsen til en rekke personer ? Det klages jo allerede på at det mangler hakekors og at man kan spille svarte kvinnfolk i multiplayer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Men men zombier... vil ikke det ødelegge innlevelsen til en rekke personer ? Det klages jo allerede på at det mangler hakekors og at man kan spille svarte kvinnfolk i multiplayer. Kan du gi meg bevis på at Zombier ikke eksisterte under 2.verdenskrig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå