AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Før vokste skjegget raskere, jeg går på epilepsi medisinen Lamictal, har lest at epilepsi medisiner kan gjøre at det blir lite b vitaminer. Er snart 22, og har lite skjeggvekst. Broren min hadde mye mer enn meg da han var på min alder. Vil ha skjegg... Kan det være at testostoron nivået er lav hos meg? Før grodde skjegget mye raskere Anonymous poster hash: fd355...3c7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Det at brodren din har mye sjegg betyr ikke nødvendigvis at du får det. Kjenner to brødre hvor den eldste knapt har hår i annsiktet, og den yngste har tidenes helskjegg ned til brystkassa. Endret 20. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Det at brodren din har mye sjegg betyr ikke nødvendigvis at du får det. Kjenner to brødre hvor den eldste knapt har hår i annsiktet, og den yngste har tidenes helskjegg ned til brystkassa. Samme her. Noen har bare lite skjeggvekst naturlig. Jeg for eksempel. Vet ikke om det har noe med testo å gjøre, men tror ikke det. Anonymous poster hash: ec473...432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå