Gå til innhold

Innavl i Islam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette stemmer jo godt overens med mine egne observasjoner i muslimske byer/landsbyer. I områder hvor jeg med sikkerhet vet at det forekommer mye søskenbarnekteskap, så var det svært mange barn med kraftige handikapp. De var ganske åpenbart mentalt skadete, fysisk deformete og hadde nesten utelukkende så lav intelligens at de kun kunne utføre manuelt arbeid.

En ung muslimsk mann i dag har nesten utelukkende seksuell omgang med enten prostituerte (før han gifter seg) eller med sitt søskenbarn. Samfunnet har gått helt ad dundas med disse unødvendige utgiftene, som er både økonomiske og sosiale (i form av tvangsekteskap) og slikt.

Når man reiser der nede så vet man ikke hvordan man skal argumentere mot denne svært uheldige tendensen ettersom det er så inngrodd i samfunnet. Artikkelen nevner kanskje ikke det viktigste faktoren og som gjør at de foretar ekteskapsmønstre som de gjør: nemlig at muslimenes profet Muhammad ga sine døtre til sine fettere. Fatima til Ali for eksempel. Som muslim skal man følge Muhammads eksempel (Hadith) og imitere han så godt som mulig. I Shia-sekten har jo etterkommerne til Muhammad en spesiell særstilling ettersom de er sett på som de verdige herskere over shiaene. Det gir da at de kun kan ha hatt søskenbarnekteskap i 1500 år (kan ikke være sunt biologisk sett).

Endret av Stian Hammer
Lenke til kommentar

Hva baserer du at innvandrere har flere sykdommer på, og hvorfor tror du det er en direkte kausalitet av å gifte seg med søskenbarn? Disse landene du snakker om har mer til felles enn bare sammenknyttet slekt. Blant annet dårlig hygiene, liten mulighet for abort, sykdommer som Zika og større problem med rusmidler under svangerskap.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det er bevist genetisk kausalitet i at de som er i nær relasjon og får avkom kopierer flere resessive genetiske feil. Det gjelder også andre arter.

Blandt pakistanere i Storbritannia er over 55% gift med en kusine (70% i Pakistan), og har f.eks over 13 ganger større sjans for å utvikle sjeldne, medfødte lidelser enn befolkning forøvrig.

Generasjon etter generasjon blir DNA-kvaliteten forringet. Det samme skjer i mesteparten av den muslimske veden hvor det ligger på 40-70% inngifte.

Vi vet hvordan DNA og evolusjon fungerer. Hvorfor nekter vi å tro resultatene når de ikke er politisk korrekte?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Har sett rare ting fra afghanistandokumentarer, så en fyr som var 25 år men så ut som en 3 åring. Han kjeftet og bannet og røyket og jaget en bombehund. :)

I følge bibelen så er det galt å drive "crop rotation", husker ikke hva det heter på norsk, men der man dyrker en ting et år, en annen ting på samme areal neste år og så en tredje ting det tredje året og så starter man om igjen. Hvis bibelen fikk det som den ville så hadde vi dyrket det samme på samme åker hvert år, noe som ville ført til utarming av jordsmonnet, og mindre næringsstoffer til dem som spiste grønnsakene, og dermed at de ville krympet generasjon for generasjon, er jeg ganske sikker på. Er det virkelig meningen at vi skal bli mindre for hver generasjon? Jeg får ikke det til å stemme.

Lenke til kommentar

Hvorfor nekter vi å tro resultatene når de ikke er politisk korrekte?

Mennesket har en unik evne til å lukke øynene for inconvenient truths. Jeg vet ikke om noen andre arter som setter politisk korrekthet over fakta. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

I følge bibelen så er det galt å drive "crop rotation", (...)

I det påfølgende verset du refererer til, står det at åkeren skal ha et hvileår "det syvende året". Mulig dette er bra for jordsmonnet. Det er sant nok at kristne ikke bryr seg om det å dyrke forskjellige sorter i en og samme åker, men så er nå teksten du jamrer over noe som er å finne i tredje mosebok. Det er mye i de gamle bøker som folk velger å se bort fra, og bra er det. 

Beklager digresjon frå trådens tema.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg "jamrer over"? Var det slemt gjort av meg å kritisere religionen din som har rappet hele historien om jesus fra mithra-tilhengerne som igjen har rappet den fra egypterne og hvem vet hvem de har rappet den fra?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...