Espen Jansen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Dette og mer er på vei — Telltale har avduket en rekke nye spill.Frister det med mer The Wolf Among Us? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Gleder meg, sesong en var jævla bra. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Wow jeg ligger langt bak, både Walking Dead Season 2, Wolf Among Us og Batman fra Telltale er på lista over spill jeg har men ikke starta på, kansje på tide nå ser jeg, stor fan av dem og spillene men tiden har ikke strukket, får sette inn støtet før det kommer mer >_< Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Nå må Telltale snart komme med en ny engine. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg har vært litt skuffet over at de har prioritert Minecraft og Marvel over en ny sesong med The Wolf Among Us. Spesielt siden The Wolf Among Us var så bra og slutten la opp til mer. Gleder meg til sesong 2. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Dette blir bra fan av tell tale sine spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Wow jeg ligger langt bak, både Walking Dead Season 2, Wolf Among Us og Batman fra Telltale er på lista over spill jeg har men ikke starta på, kansje på tide nå ser jeg, stor fan av dem og spillene men tiden har ikke strukket, får sette inn støtet før det kommer mer >_ Start med Wolf Among Us Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Enig, det er det beste av de episodebaserte spillene fra Telltale! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg har vært litt skuffet over at de har prioritert Minecraft og Marvel over en ny sesong med The Wolf Among Us. Spesielt siden The Wolf Among Us var så bra og slutten la opp til mer. Gleder meg til sesong 2. Den nest siste sekvensen i wolf among us der man ble konfrontert med så mange av valgene man tok hadde en merkelig merkelig logikk. Lenke til kommentar
rengo Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg har vært litt skuffet over at de har prioritert Minecraft og Marvel over en ny sesong med The Wolf Among Us. Spesielt siden The Wolf Among Us var så bra og slutten la opp til mer. Gleder meg til sesong 2. De sa faktisk at de ikke skulle lage mere wolf among us, men at fansen overtalte dem:) Minecraft selger mye til kidsa så derfor har de satsa på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå