Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 her om dagen satt jeg og spilte og la merke til at det kom ut litt røyk fra kabinettet? Tenkte ikke noe over det, siden alt virker som det skulle. Men bestemte likevel å sjekke det da jeg spilte ferdig. Jeg åpnet opp PC-en men alt ser ut til å funke finner ikke ut hva som var feil. PC-en funker foreløpig som normalt. Er dette ok eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er nok ikke normalt at pcen røyker min gode mann Ikke litt engang. Kanskje det var støv? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 For all del; Om det virkelig er røyk og ikke støv du så, er det langt i fra normalt. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 vel jeg har en defekt røykmaskin som ligger og slenger rett bak PC-en da. Den dritten har ikke virket på lenge. Da er det vel liten sjanse for at den plutselig hoster opp litt røyk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du får håpe på det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kann jo vere litt støv i strømforsyningen som har løsnet, men det indikerer vel at det da er på tide å ta frem støvsugern. Vi startet en gammel 486 (tror jrg det var) som hadde stått på et kammelt loftsrom med mye støv og jo den startet men det kom en del røyk utav den ja :!: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hadde vært stilig mod å hatt med seg på lan iallefall. Kanskje jeg skal tipse LianLi? Lenke til kommentar
olavr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Et bål i skogen skal ryke, ikke PC'en. Sjekk alt i PC-en, kjør den evt. uten deksler. Kanskje ser du hvor det kommer fra. Kjedelig hvis huset skulle brenne ned pga. feil i en PC. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Røyk fra PC-en er ikke normalt, og jeg ville råde deg til å finne ut hvor den kommer fra før du bruker den noe videre. Hvis du en dag skulle finne på å gå fra PC-en din er sjansen stor for at du ikke lenger her noe hus/leilighet igjen, og jeg er ganske sikker på at forsikringsselskapet ditt ikke vil like det hvis det tidligere har konnet røyk ut av PC-en din uten at du gjorde noe med det. Ville begynt med PSU, deretter fortsatt med MB, CPU, RAM, GPU HDD osv. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Det er nok ikke normalt at pcen røyker min gode mann Ikke litt engang. Kanskje det var støv? Røyker ja! Den var god. Pc som tar seg en Røyk! Endret 7. desember 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hadde brann i pc'en en gang, da kom det røyk da. Var "bare" en 5v kabel som var brennt av, jeg bruker et enermax mulitfunksjonspanel som har en splitter, på ene enden av denne splittern var en kabel som ikke var skikkelig isolert, denne kom borti kabinettet og kabelen på splittern brennte av. Molex kontakten var heller ikke særlig fin. Var kjapp å slå av maskinen da ja! Bare gla til at ingen enheter sa takk for seg. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har sett mange pc'er som har 'røyket' som en så fint la det litt lengre oppe i tråden har somregel vært enten svidd atx kontakt, kortsluttet vifteledninger eller oppbrent vifte. en gang har det vært selve atx forsyningen som brant opp i en stor puff og røyksky. uansett, en maskin skal ikke røyke, er ikke bra for helsa det vettu Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har sett mange pc'er som har 'røyket' som en så fint la det litt lengre oppe i tråden har somregel vært enten svidd atx kontakt, kortsluttet vifteledninger eller oppbrent vifte. en gang har det vært selve atx forsyningen som brant opp i en stor puff og røyksky. uansett, en maskin skal ikke røyke, er ikke bra for helsa det vettu Hehe , nei det er jo ikke noe kjekt når data'n begynner og røyke, da begynner jeg og bli redd! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hørtes ikke bra ut at pcen hadde begynt å røyke, mulig den bedriver smugrøyking Det er sikkert bare noe støv, hvis ikke burde du åpne kassa og se etter. Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kansje støv som har svidd seg på noe Skaff deg noen flere vifter gutt / kraftigere. Røyk fra en pc er ikke normalt hvis du ikke har en gåen IBM disk Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Pc som tar seg en Røyk! hehehe Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette er en av de morsomste trådene jeg har lest på lang tid. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sokkene til pcns eier? Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sokkene til pcns eier? De ryker vel av seg selv ( de stinker ) Tøff post ja , men hvordan kan en pc ryke? Er vel klin umulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå