VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Vet disse bloggerne i det hele tatt hvor mye bra som kommer ut av dyretesting? Dyretesting er ikke ideelt, og man vil unngå det i den grad det er mulig, men vil man virkelig være foruten alle de produktene (inkludert mange livreddende medisiner) som har blitt til som følge av forskning som involverer dyretesting? Ekstra irriterende er det jo at alle disse dyrevernerne på venstresiden mer enn gjerne vil bruke mennesker som Europa som forsøkskaniner for elitens eksperimenter med multikultur. En rotte dør under forskning på en revolusjonerende medisin mot kreft? Forferdelig! Hundrevis av jenter blir voldtatt på festivaler i Sverige som følge av uansvarlig innvandringspolitikk? Pytt, pytt. http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/bloggere-tok-avstand-fra-dyretesting-reklamerer-for-nei-merker/a/24086473/ Endret 20. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Trodde faktisk ikke du skulle klare å koble dyretesting med innvandringspolitikk, men det klarte du jaggu! En gledens dag. De er i mot dyretesting av sminke så vidt jeg kunne se de to sekundene jeg orket å lese artikkelen, så regner med at disse samfunnstoppene ikke nødvendigvis mener det samme om testing av medisiner o.l. Endret 20. juli 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Vi får håpe de bare snakker om sminke, ja. For meg høres det ut som en merkelig ting å bruke energi på å være opptatt av, med tanke på alt som skjer i verden. Men hver sine prioriteringer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Du mener man kun skal være opptatt av de verste tingene i verden til enhver tid? Endret 20. juli 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg synes det er rart at man prioriterer rotter når det er mennesker som lider. Jeg kan ikke se at disse bloggerne har skrevet så mye om ofrene for uansvarlig politikk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Fordi da hadde de tapt ansikt i en sak som ikke kan vinnes. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Det er i allefall noe komisk over hvordan bloggerne bekrefter alle fordommer når de i det ene øyeblikket skriver om hvor forferdelig testing av produkter på dyr er for så å ta oppdrag for så å reklamere for de som driver med testing av produkter på dyr. Man sier det som føles og fremstår snilt, godt og riktig i tiden, uten å stå for noen prinsipper eller sette seg mer inn i problemstillingen. Norges mektigste kvinnelige mediepersonligheter der altså... 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Fordi da hadde de tapt ansikt i en sak som ikke kan vinnes. Ja, bloggere må nok være litt PK for å få mediadekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå