Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Screen freeze i noen spill

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet ikke om det er rette tråden å stille dette spørsmålet i men nå er jeg helt uviten om hva som kan være problemet med pcen. 

Jeg får 1-4 sekunder med screen freeze i noen spill. dvs League of legends og World of warcraft. Har ikke opplevd det i Overwatch,Battlefield eller CS-GO. 

Har gjort temp tester av alle komponenter, kjørt stresstest av minnet,  skiftet til nytt skjermkort igår men det forsetter å dukke opp.

Etter en formatering av pcen for noen mnd siden gikk det bort, men kom tilbake for ikke så lenge siden. 

Har dere noen gode råd til hva jeg kan sjekke evt hva jeg må bytte ut?

Dette er pcen :

Intel Core i5-4670K Socket-LGA1150, Quad Core, 3.4GHz, 6MB, 84W, HD4600

Corsair CX750M, 750W PSU

MSI B85M-E45, Socket-1150 Hovudkort

HyperX Fury DDR3 1600MHz 16GB RAM

Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming skjermkort

Screen freezen skjer på tilfeldige tidspunkt. Jeg kan forsatt gi kommandoer i spillene og de er utført når spillet er tilbake til normalt. Skjer som oftest 1 gang iløpet av et League of Legends game på helt tilfeldig tidspunkt. 

Håper noen der ute kan hjelpe til med problemet. :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er sikker på at du har nyeste drivere fra Nvidia? Du hsr applikasjonen som holder de automatisk oppdatert?

Alt av drivere er oppdatert. Har dobbelsjekket dette. Greien er jo at jeg bare får det i 1 spill og det er spillet som krever minst av pcen. Får det som sagt ikke i overwatch, world of warcraft eller andre spill enn League of legends. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...