Mathias Klingenberg Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Se hele lista.Her er det fortsatt ledige studieplasser for gryende ingeniører Lenke til kommentar
Lars_123 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Er det for mye forlangt at TU slutter å skrive at arbeidsleidgheten blant ingeniører går ned? Eller i alle fall presisere at dette skyldes at mange har gått mer enn 2 år ledige og derfor ikke lenger får dagpenger, og dermed ikke står registrert som arbeidsledige lenger. I tillegg til mange som har reist ut av landet. 2 Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Det var da ufattelig mange interessante studier.. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke ingeniørstudier som er fulle og har ventelister. Lenke til kommentar
JD80 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Det er med god grunn at mange ingeniørstudier er ledige. Det er enda beinhard konkurranse om ingeniørjobber, spesielt på vestlandet og sørlandet og det blir neppe noen rask bedring. Jeg kjenner ingeniører med 20+ års erfaring som sliter med å finne jobb og jeg har selv flyttet fra landet. Lenke til kommentar
Xal Yomo Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Kan noen si meg hvordan de utenlandske studentene (USA, Kina, Tyskland) konkurerer med de norske om studieplassene? Konkurrerer de på lik linje, er det egne utenlands kvoter, eller får de plassene som er "til overs". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå