lavendelblomst Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Hvor lang tid tok det for deg å få etterbetalt ung ufør tillegget etter mottatt vedtak? Jeg har nå ventet i over to måneder og har ikke fått noe ennå. Etterbetalingen av aap tok bare noen få dager, så var nok bare heldig den gangen. Er heller ikke snakk om år med etterbetaling, faktisk ikke et år en gang. Bare åtte måneder. I tillegg er det jo komplett umulig (som vanlig) å komme gjennom på NAV på telefonen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Hvor lang tid tok det for deg å få etterbetalt ung ufør tillegget etter mottatt vedtak? Jeg har nå ventet i over to måneder og har ikke fått noe ennå. Etterbetalingen av aap tok bare noen få dager, så var nok bare heldig den gangen. Er heller ikke snakk om år med etterbetaling, faktisk ikke et år en gang. Bare åtte måneder. I tillegg er det jo komplett umulig (som vanlig) å komme gjennom på NAV på telefonen. Mange måneder. Jeg har ventet i 4 måneder nå, og når jeg for et par uker siden spurte om hvor lang tid det skal ta fikk jeg til svar at ventetiden på vurdering om slik etterbetaling er aktuelt akkurat nå er på ca. 8 måneder. Anonymous poster hash: 822a0...fd0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Ble ufør her 1 Mars fikk etterbetaling for AAP 30 mars eller 1 April husker ikke helt. Anonymous poster hash: f0cec...052 Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 NAV fortalte meg at behandlingstiden på dette nå er 8-10 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå