Knut S Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 elva 4 forskjellige Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Lukkertid helt på kanten så jeg velger meg faktisk svarthviten her med mer grafisk uttrykk. Foreslår en beskjæring oppe så den stokken eller hva det er forsvinner. At toppen på pyramidesteinen forsvinner skader ikke. Synes å se fragmentar av et menneske i bildekant oppe til venstre så litt mer kutt der også. Roar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Lukkertid helt på kanten så jeg velger meg faktisk svarthviten her med mer grafisk uttrykk. Foreslår en beskjæring oppe så den stokken eller hva det er forsvinner. At toppen på pyramidesteinen forsvinner skader ikke. Synes å se fragmentar av et menneske i bildekant oppe til venstre så litt mer kutt der også. Roar du tenker på en slik beskjæring som på de to siste bildene ? nei var ingen andre mennesker der enn jeg om du ikke ser småfolket der da, for de liker seg etter elva der Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg velger meg v1 ? forfriskende i form og farge ! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Tusen takk for tilbakemelding ? Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Enig med Roar her S/H . En del for mye blått i de andre . Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Enig med Roar her S/H . En del for mye blått i de andre . tusen takk for tilbakemelding Jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg