VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg ser at Europa FC fra Gibraltar deltar i årets CL-kvalifisering. Gibraltar!? Et land med kun 30 000 innbyggere. Hvordan kan disse ha en eliteserie med 10 klubber? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Hvordan? Nivået er ekstremt lavt. EDIT: Også spiller alle lagene på den samme stadion. Endret 20. juli 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Det er ikke engang et eget land. Hvorfor skal de få delta i CL når Liechtenstein ikke gjør det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Fordi Liechtenstein ikke har en hjemlig liga. Lagene der, som Vaduz fks. spiller i den Sveitsiske. 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Da synes jeg Gibraltar burde gjøre det samme. Det blir for dumt å ha 10 klubber som deler stadion. Plukk ut de beste spillerne og still i den spanske serien. Da kan de kanskje hevde seg litt. Man vil aldri bli god om man bare spiller mot amatører. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 De er jo "Briter". Selvfølgelig skal de ha sin egen liga... Jeg er forøvrig enig. De har en divisjon til også, så det er jo 19 lag tilsammen. I tillegg til seriespill har de også to cup-turneringer. Imponert over logistikken da når alle spiller på samme stadion. Vet endel lag trener på steder over Spanske-grensen pga. plassmangel. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) De er jo "Briter". Selvfølgelig skal de ha sin egen liga... Det glemte jeg. Det forklarer vel saken, ja. Den matta må være bra slitt. I tillegg spiller landslaget der. Endret 20. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå