Br?stopp Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei folkens! Jeg har en ny Huawei Mate 9 Pro. Jeg har på en eller annen måte klart å endre layoutet på Google Chrome slik som bilde 1 viser fanene. Jeg har alltid brukt Chrome slik at man drar ned skjermbildet i toppen og får tilgang til alle aktive faner slik bilde 2 viser (bildet er fra ipad mini). Jeg har en S3 og en S6 som også har endret layoutet uten at jeg har gjort noe med disse telefonene. Nå har jeg klønet i flere timer for å få det slik jeg ønsker, og ser ingen annen mulighet enn å be om hjelp fra noen med god peiling. Jeg er svært takknemlig om noen kan bidra til å løse dette bagatellproblemet som etterhvert har blitt et irritasjonsmoment. På forhånd takk! Hilsen Paal Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Chrome (nettleser) for nettbrett/pad har utseende i landskapsmodus som til høyre (jeg har ipad og helt likt utseende) Chrome på min mobil har ikke permanent fane visning , hverken i portrett eller landskaps modus. Det til venstre ser ut som appen Google. Eventuelt prøv å slå på "Bruk skrivebordsversjon" Endret 19. juli 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Du har ingen faner åpne i bilde 1, da dukker det opp en firkant i øvre-høyre hjørne med et tall i. Tallet viser hvor mange faner du har åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå