Redaksjonen. Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 – Dette er særdeles uheldig.Over 30.000 overvåkingskameraer ligger helt åpne på nettsted. Flere hundre av dem er norske Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Vi har endret IP-adressen"? Virker ikke som de forstår problemet. AtW 5 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Vi har endret IP-adressen"? Virker ikke som de forstår problemet. AtW Nope. De prøvde ihvertfall å gjøre noe med det, men her virker det som om IT ansvarlig mangler grunnleggende fagutdanning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Vi har endret IP-adressen"? Virker ikke som de forstår problemet. AtW Nope. De prøvde ihvertfall å gjøre noe med det, men her virker det som om IT ansvarlig mangler grunnleggende fagutdanning. Det er jo selvfølgelig teoretisk mulig at de mente "vi flyttet den in på et annet subnett, som ikke har noe vlan som har kobling mot det eksterne nettet" eller noe, men jeg har mine tvil... AtW 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Vi har endret IP-adressen"? Virker ikke som de forstår problemet. AtW Nope. De prøvde ihvertfall å gjøre noe med det, men her virker det som om IT ansvarlig mangler grunnleggende fagutdanning. Det er jo selvfølgelig teoretisk mulig at de mente "vi flyttet den in på et annet subnett, som ikke har noe vlan som har kobling mot det eksterne nettet" eller noe, men jeg har mine tvil... AtW Med tanke på hvor enkelt svaret som ble gitt var har jeg også mine tvil. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Er jo jævlig mange av dei som skal ligge åpent også. Agurk nytt ja Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 "Vi har endret IP-adressen"? Virker ikke som de forstår problemet. AtW Nope. De prøvde ihvertfall å gjøre noe med det, men her virker det som om IT ansvarlig mangler grunnleggende fagutdanning. Det er jo selvfølgelig teoretisk mulig at de mente "vi flyttet den in på et annet subnett, som ikke har noe vlan som har kobling mot det eksterne nettet" eller noe, men jeg har mine tvil... AtW Med tanke på hvor enkelt svaret som ble gitt var har jeg også mine tvil. Hvorfor er det noe å tvile på? Sitatet kommer fra daglig leder. Jeg vedder på at daglig leder ikke er den som utførte endringen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Fordi han sier kun at de har endret IP-addresse, ikke noe mer. Må nesten gå utifra den informasjonen man er blitt gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå