Leif Olsson Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Fjæra-blomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Enkel men bra. det ligner en havhest Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 God liknelse Jimmy, og takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Får mig til at tænke ...jeg er lige kommet hjem fra Norge af Stryn ....sad og kikkede ud i fjorden hvor der var så meget tang...vandet fuldstændig klart..mon jeg bare kunne have taget lidt tang ind og bruge det til madlavning..læste at man bruger meget tang i Norge på grund af det rene vand og at det kan spises..dejligt billede...iøvrigt..mvh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Får mig til at tænke ...jeg er lige kommet hjem fra Norge af Stryn ....sad og kikkede ud i fjorden hvor der var så meget tang...vandet fuldstændig klart..mon jeg bare kunne have taget lidt tang ind og bruge det til madlavning..læste at man bruger meget tang i Norge på grund af det rene vand og at det kan spises..dejligt billede...iøvrigt..mvh Suss Så riktg, tang kan spises, og gir noen nyttige stoffer som er bra før helsen Les bifoged ling. Takk før hyggelig kommentar http://www.nyttnorge.com/havets-gr%C3%B8nnsaker-tang-og-tare-inn-i-kosten.html Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Ser man det, herren har gått løs på kunst også nå. Kunne like gjerne ligget under Kategori abstrakt dette - på tross sin figurativitet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Ser man det, herren har gått løs på kunst også nå. Kunne like gjerne ligget under Kategori abstrakt dette - på tross sin figurativitet. Roar Ja kunst er teamet før dagen og i morra? kanske en fugel igjen, eller hva? Takk før hyggelig kommentar Roar Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Fin sandkunst, det der! Takk Svein, før at du stakk inom, med en hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg