Gå til innhold

Fjæra blomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får mig til at tænke ...jeg er lige kommet hjem fra Norge af Stryn ....sad og kikkede ud i fjorden hvor der var så meget tang...vandet fuldstændig klart..mon jeg bare kunne have taget lidt tang ind og bruge det til madlavning..læste at man bruger meget tang i Norge på grund af det rene vand og at det kan spises..dejligt billede...iøvrigt..mvh Suss

Lenke til kommentar

Får mig til at tænke ...jeg er lige kommet hjem fra Norge af Stryn ....sad og kikkede ud i fjorden hvor der var så meget tang...vandet fuldstændig klart..mon jeg bare kunne have taget lidt tang ind og bruge det til madlavning..læste at man bruger meget tang i Norge på grund af det rene vand og at det kan spises..dejligt billede...iøvrigt..mvh Suss

Så riktg, tang kan spises, og gir noen nyttige stoffer som er bra før helsen  :) Les bifoged ling. Takk før hyggelig kommentar :) 

http://www.nyttnorge.com/havets-gr%C3%B8nnsaker-tang-og-tare-inn-i-kosten.html

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Ser man det, herren har gått løs på kunst også nå.

Kunne like gjerne ligget under Kategori abstrakt dette - på tross sin figurativitet.

Roar

Ja kunst er teamet før dagen og i morra? kanske en fugel igjen, eller hva? :hmm: Takk før hyggelig kommentar Roar :) 

Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...