nma017 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei! Jeg har fått plass i Nanoteknologi hos Universitetet i Bergen, og er i vente plass i medisinske teknologi. Nå vet jeg ikke at hvilke av de jeg skal velge. Trenger noen råd, hvilken er det best å velge!?!?. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Nano er vel mer bredt vil jeg gå ut i fra. Men etter hva jeg har hørt, så er jobbmulighetene litt begrenset. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei! Jeg har fått plass i Nanoteknologi hos Universitetet i Bergen, og er i vente plass i medisinske teknologi. Nå vet jeg ikke at hvilke av de jeg skal velge. Trenger noen råd, hvilken er det best å velge!?!?. Hvis du er helt sikker på at det er medisin du vil holde på med kan du velge medisinsk teknologi. Hvis du vil ha flere muligheter åpne kan du velge nanoteknologi og siden spesialisere deg i nanoteknologi for medisin. Lenke til kommentar
nma017 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Tusen takk for rådene❤️ Lenke til kommentar
Capeach Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Hvilken ventelisteplass er du på? Jeg fikk tilbudt plass på medisinsk teknologi, men takker nei, så du rykker litt frem hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå