VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva er et perfekt program om man ønsker å trene styrke to ganger i uken? Bør man dele inn slik at man tar enkelte øvelser/muskelgrupper på dag 1 og andre på dag 2? Eller kan man like godt ta de samme øvelsene hver gang dersom man har tre dager hvile mellom øktene? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Det perfekte programmet finnes ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg tror det "beste" vil være alt to ganger i uken om du bare trener to ganger i uken. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg tror det "beste" vil være alt to ganger i uken om du bare trener to ganger i uken. Og hvilke øvelser? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Det perfekte programmet finnes ikke. Et godt program, da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Knebøy, markløft, skulderpress og roing er alt du trenger. Suppler med dips og pullups. IKKE chinups, det er for barn og pensjonister. Finn din 1RM (hva du klarer maksimalt i øvelsen) i alle øvelsene og spør på nytt her. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Knebøy, markløft, skulderpress og roing er alt du trenger. Suppler med dips og pullups. IKKE chinups, det er for barn og pensjonister. Finn din 1RM (hva du klarer maksimalt i øvelsen) i alle øvelsene og spør på nytt her. Roing, da antar jeg du mener disse? Og skulderpress denne: Er dette virkelig "alt du trenger"? Kanskje jeg burde fikse litt på programmet mitt (som er av autogenerert type ) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Denne øvelsen for roing.Og ja, den øvelsen for skulderpress. Endret 20. juli 2017 av Dufen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 IKKE chinups, det er for barn og pensjonister. Tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå