ponas91 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei! I disse dager vurderer jeg sterkt om jeg skal skaffe med VPN slik mange gjør for å gjøre hverdagen over internett litt sikrere. Problemet er at jeg ikke har erfaringer ved noen tilbydere, og i den anledning spør jeg dere om anbefalinger for hvilken VPN jeg bør gå for, mtp. fart, pris etc. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Hei! I disse dager vurderer jeg sterkt om jeg skal skaffe med VPN slik mange gjør for å gjøre hverdagen over internett litt sikrere. Problemet er at jeg ikke har erfaringer ved noen tilbydere, og i den anledning spør jeg dere om anbefalinger for hvilken VPN jeg bør gå for, mtp. fart, pris etc. De gangene jeg har brukt VPN har jeg brukt Tunnelbear sitt program: Det er enkelt og bruke. Men har ikke erfaring med og bruke det over lenger tid. Veldig enkelt layout på programmet, Men pris ? Da er jeg usikker. det virker som om det er dyrt for de fleste om man skal ha noe bra program. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Bruker mullvad og er svært fornøyd med det, de har svært gode privacy policier og farten er ikke mye å utsette på heller. 5 euro i måneden eller 60 euro i året er prisen. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har seedbox: https://evoseedbox.com/ betaler 10dollar i måneden for 300GB diskplass, men får 100GB for 5dollar i mnd, VPN er inkludert i begge Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 F-Secure Freedome. Ypperlig program med app for Android/iOS og. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Blir lett og velge, 4 forslag, 4 forskjellige vpn Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Har vært borti veldig mye forskjellig, har aldri vært borti noe så enkelt, greit og billig som F-Secure sin variant. Multiplatform er også et stort pluss, ingen logging. https://www.f-secure.com/no_NO/web/home_no/freedome Lenke til kommentar
0laf Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Bruker vanligvis PIA ved normal surfing og nedlasting, har vært kunde i 5 år, aldri hatt noe større problemer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Blir lett og velge, 4 forslag, 4 forskjellige vpn Det er vanskelig å si hva som er "best", det komme ann på hva du er ute etter. Jeg ville ha en VPN levrandør som tilbyr en tjeneste med høyest mulig sikkerhet, for mullvad sin del oppgir du ikke personalia når du registrer deg engang, samt du kan betale med bitcoin on du vil være 100% anonym, videre har de faste faste gode rutiner på å aldri ta vare på informasjon fra brukerne sine. Om dette er viktig for deg tror jeg mullvad kan være en god bet selv om de kan koste litt mer en konkurrentene, det kommer helt ann på behov og hva du selv ser etter i en VPN leverandør. Det beste er uansett å lese gjennom vilkår til de forskjellige tilbyderene selv og velge utifra det. Endret 21. juli 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå