356speedster Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Trenger et "billig" kabinett som leveres med en bra strømforsyning som klarer å levere stabil og nok strøm til litt overklokking på et NF7-S hovedkort. Noen som har erfaring med PSU på de "grisebillige" AOpen HQ08 fra MPX? Lenke til kommentar
Soho Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Aopen H600B "billig" i hvert fall litt over billig pris, bra strømforsyning, og gode løsninger inni. har det selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har det kabinettet der jeg, men jeg byttet ut PSU'en fordi den har lite watt og leverer nesten ingenting fra den. derfor byttet jeg det med en 360W Chieftech dual, som funker fett. mvh BalleMann Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) PSUen (da jeg kjøpte mitt kabbis) bråker noe provoserende mye edit_ løsningene er heller ikke å foretrekke, det er som om kabinettet er delt i to, og fra den ene delen , som er oversiktlig, med plass til floppy/Hk/noen HDD og den andre delen, med CDrom og ekstra HDD, er det et altforlite hull, som foverrer alt. Dessuten er power-on-knapp-ledningen ikke så lang at det gjør noe, den må gå mellom alt dette drittet som blir most i det lille hullet Endret 7. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå